Stuntfilm

Hehe. Bara 400cc hojar. :tummenupp

Ehhhh....
Kan jag få tillbaka mina två minuter av mitt liv som jag just slösat bort...? :rolleyes:
Tok-höga stoppies i alla fall. :bow :crash

Ärligt talat så var det nog det sämsta skit jag sett i hela mitt liv :fakta

bwaaahahahahahahaha det måste ju vara ett skämt!!!
dom kallade killen för stoppi kungen och det var fan knappt bakhjulet lyfte från marken.... hahahaha riktigt kul!!! :D :D

suck... :rolleyes:

men sen så kikade jag lite på "pmc xxx" och det vägde ju upp lite... :D

errrmmm... jag menar förstås "extreme days" ;)

Inte för att jag är nån höjdare, men fan vilken jävla skit! Det värsta är väl att de verkligen tror de är häftiga :rolleyes:

Hmm, det värsta är att jag tror de är seriösa (försöker i alla fall) efter att ha kollat igenom webbsidorna där filmen ligger.

Då var lowsider-filmen från samma ställe, bra mycket roligare :D

ja tycker de tyder på styrka att lägga ut en sån film, dom gör ju så gott dom kan.. o bjuder på sig själva ... :tummenupp

ambulans skrev:
ja tycker de tyder på styrka att lägga ut en sån film, dom gör ju så gott dom kan.. o bjuder på sig själva ... :tummenupp

Ni bjuder ju också på er själva... att ni vågar visa upp er, så kassa som ni är... Ni är allt bra modiga. :rolleyes: :D

Kawadanne skrev:
Ni bjuder ju också på er själva... att ni vågar visa upp er, så kassa som ni är... Ni är allt bra modiga. :rolleyes: :D

Du är ganska modig du med!!! :kulspruta

Närå, vi är fullt medvetna om att vi inte är några stjärnor, vi gör det för att det är kul bara.

Kawadanne skrev:

tja jag har aldrig påstått att ja är nån stjärna heller..
tvärtom.. alldeles för feg :squid

*/ ?>
Back