Nisse Järnet
pschyy =D
Jag vill stunta!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra synpunkter, trådar som dessa kan dock ligga här, inte säkert att målgruppen tittar på RR sektionen, likväl som att vissa inte läser i stuntsektionen.R2 skrev:borde denna tråd va i racingforumet? också...
Chrille skrev:
På den här sajten jobbar vi mot fel sorts knuttar - vi skulle haft tag på motsvarande forum bland riktiga knuttar som är MOTORINTRESSERADE, kunniga och körkåta. Det är, enligt mej, en skrattretande låg procent bland sporthojsknuttar som uppfyller de kriterierna vilket gör dem till fel målgrupp i de här sammanhangen.
Silwer skrev:vad kör de kunniga motorintresserade för hojar då?
GSXR1100R skrev:Nu jäklar flejmar du Chrille, att påstå att dom flesta på SH inte är motorintresserade, kunninga och körkåta? ...
Silwer skrev:visst jag tror du har rätt till viss del, jag vet massor av folk som tycker att sporthojar ser så häftiga ut och imponerar på polarna, så de har skaffat en och kört en eller 2 säsonger för att sedan lägga ner det helt inte sällan efter en dråplig klantolycka.
Silwer skrev:visst jag tror du har rätt till viss del, jag vet massor av folk som tycker att sporthojar ser så häftiga ut och imponerar på polarna, så de har skaffat en och kört en eller 2 säsonger för att sedan lägga ner det helt inte sällan efter en dråplig klantolycka.
Rigge skrev:Så har vi dom med riktigt lite intresse som säljer gathojen och köper en banhoj och skruttar runt på så dom bara behöver åka på helgerna, sen tror dom att dom är övermänniskor och kan sitta och berätta för alla andra vad som är rätt och fel och hur dålig människa man är som åker i trafiken.
Jaja, jag skojar, men ibland undrar man ju....
oFFkeFF skrev:.....
Chrille, bara för att du är lika värdelös på att köra på bakhjulet som jag innebär det inte att man inte är motorintresserad för att man kan. ....
Chrille skrev:Det har jag aldrig sagt heller. De jag inriktar mej på, om man ska generalisera mera, är ägarna till sliponmeniövrigorginalsåattandrahandsvärdetinteminskar-trimmade R-hojar som rullar 200mil per år.
Nä, men såna finns det väl inga härRigge skrev:Så har vi dom med riktigt lite intresse som säljer gathojen och köper en banhoj och skruttar runt på så dom bara behöver åka på helgerna, sen tror dom att dom är övermänniskor och kan sitta och berätta för alla andra vad som är rätt och fel och hur dålig människa man är som åker i trafiken...
Swedie skrev:....
RR-förare verkar tycka lite mer om sig själva och har lite mer moral å försöka lära ut.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |