Stuntare i Vallentuna?

går kanon att åka efter kl 15 på vardagar och hela dagarna på helger.
På helgerna under sommaren brukar vi styra övernattning med en hel helgs stuntande och massor med öl :fyllisar

Hur kan jag ha missat detta guldkorn! Var mer exakt ligger det? Kanske åker dit och rekar lite på julaftonsmorgonen :D

Har varit ganska insider. 1mil utanför södertälje. enkel väg. sök på almnäs på hitta.se

Ja är på att köra med några som vill whiiiiiiiila och annat roligt på hoj.
Bor ganska centralt så norr eller söder spelar ingen roll. När säsongen drar igång.

wohoo fan vad nice:yoparty stuntar du?:)

Nja har inte gjort det så mycke men försöker få tag på en stunthoj eller nåt att bygga på så jag har en hoj tills våren så tänkte jag börja stunta mer säriöst.
Men lite bakhjul kan jag ju köra så är inte helt färsk iaf.
Så om du har lust att köra sen när det börjar bli lite varmare så vet du vart jag finns det bara säga till! :tummenupp

Ja är på att köra med några som vill whiiiiiiiila och annat roligt på hoj.
Bor ganska centralt så norr eller söder spelar ingen roll. När säsongen drar igång.

Ja jag bangar inte på att ha lite skoj sen när säsongen drar igång bara kul att han ån att köra med! :yoparty

Last edited:
Hon kanske vill lära sig? och enligt mina källor så kan hon definitivt lyfta hjulet mer än 30cm!

Skit samma hur bra man är det viktigaste är att man har kul!!
Sen tränar man väl för att lära sig också....?

O vissa säger att om kvinnor styrde i världen skulle det inte finnas krig.

Tror inte jag heller iofs, jorden skulle vara bortsprängd pga att nån sagt nått elakt om den andres nagellack:D

Om ni letar efter en stuntare i Vallentuna så kan ni titta lite längre norr om Vallentuna, såg ett miffo i somras som stuntade på gångvägen mellan Vallentuna och Lindholmen endast iklädd ett par slitna jeans. Jag tror att hans syfte var att impa på fjortisarna vid Lindholmens station.

Om ni letar efter en stuntare i Vallentuna så kan ni titta lite längre norr om Vallentuna, såg ett miffo i somras som stuntade på gångvägen mellan Vallentuna och Lindholmen endast iklädd ett par slitna jeans. Jag tror att hans syfte var att impa på fjortisarna vid Lindholmens station.

Det var ett informativt meddelande, tack. Jag ska genast ta kontakt med honom! :7peta

ursäkta det tidigare jiddret i tråden ska försöka hålla den borta från människor med pms i fortsättningen.

blir de några 'träffar' till våren?:)

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka