Stuntare i Västerås???

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Kommer det bli nå stuntare på gatorna i Västerås i år?
Och moppe fuckos med motards ni räknas ej så håll käften Mattias hahahha:arsele...

Men ärligt finns det något intresse här i stan?

Eller ska alla hojåkare sitta på fik och och snacka om nå så oväsentligt som åka fort, knäskrap osv :)....

Ställ upp er i sko storlek bara :näsblod

Är väl ingen höjdare på att stunta, men jag tittar gärna på... :tummenupp

Så keep up the good work Toker !! :yoparty

:yoparty Du är posörernas posör! :fakta Har knäna varit i än med grodan Kermit? :D
Nej förhelvete... Jag blir ju sjösjuk om det lutar i kurvorna ju! Men snacka är jag jääävligt bra på!

Fikat' blir det sämre med i år, det blir vatten och en torr rågbulle - på sin höjd. :beach2010

:D Skyll på Beach2010. Du vågar AAALDRIG glida ner till Kajfiket på endurohojen! :arsele

Det skulle vara galet outlaw, oreggad dödsraket (cr250r). :yoparty

...är det dags för säsong, trådar spammas lite sporadiskt igen? :D

Gört, och sen måste du ha en 3 storlekar för stor t-shit och stora shorts. och helst foppatoffler. :yoparty:yoparty

[YOUTUBE-ID]7F1qtdDKb5w[/YOUTUBE-ID]

Ummm... :D

Frågan vilken era du är från...?

:hihi :öppetmål ;)

Att jag är född nittonhundrakallt vet alla så det är ingen överraskning. :)
Vad jag menar med "good old days" var nog 03-04 , då det var en del tokkörningar. Kommer ihåg speciellt en kväll/natt när Toker, Matti Tepsa, en kille från Strängnäs (alla på motard) och så jag på min Busa :) Busan fick smaka på cykelvägar, gräsmattor, hopp från trottarer fast man vek inte en tum, "good old days" :tummenupp

Vad jag menar med "good old days" var nog 03-04 , då det var en del tokkörningar. Kommer ihåg speciellt en kväll/natt när Toker, Matti Tepsa, en kille från Strängnäs (alla på motard) och så jag på min Busa :) Busan fick smaka på cykelvägar, gräsmattor, hopp från trottarer fast man vek inte en tum, "good old days" :tummenupp

Det var bara öppet mål, inget ont menat. ;) Busor är kanske inte mitt första val för motardbus. :hihi :yoparty

.....

Jag tror snarare de var 05-06 men känner tyvärr inte till nedastående påståenden....

Däremot så i sommar är det 2010 och den som överlever kan forsätta leva hahahahhaha!!!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back