Stuntare i Västerås???

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Kommer det bli nå stuntare på gatorna i Västerås i år?
Och moppe fuckos med motards ni räknas ej så håll käften Mattias hahahha:arsele...

Men ärligt finns det något intresse här i stan?

Eller ska alla hojåkare sitta på fik och och snacka om nå så oväsentligt som åka fort, knäskrap osv :)....

Ställ upp er i sko storlek bara :näsblod

Är väl ingen höjdare på att stunta, men jag tittar gärna på... :tummenupp

Så keep up the good work Toker !! :yoparty

:yoparty Du är posörernas posör! :fakta Har knäna varit i än med grodan Kermit? :D
Nej förhelvete... Jag blir ju sjösjuk om det lutar i kurvorna ju! Men snacka är jag jääävligt bra på!

Fikat' blir det sämre med i år, det blir vatten och en torr rågbulle - på sin höjd. :beach2010

:D Skyll på Beach2010. Du vågar AAALDRIG glida ner till Kajfiket på endurohojen! :arsele

Det skulle vara galet outlaw, oreggad dödsraket (cr250r). :yoparty

...är det dags för säsong, trådar spammas lite sporadiskt igen? :D

Gört, och sen måste du ha en 3 storlekar för stor t-shit och stora shorts. och helst foppatoffler. :yoparty:yoparty

[YOUTUBE-ID]7F1qtdDKb5w[/YOUTUBE-ID]

Ummm... :D

Frågan vilken era du är från...?

:hihi :öppetmål ;)

Att jag är född nittonhundrakallt vet alla så det är ingen överraskning. :)
Vad jag menar med "good old days" var nog 03-04 , då det var en del tokkörningar. Kommer ihåg speciellt en kväll/natt när Toker, Matti Tepsa, en kille från Strängnäs (alla på motard) och så jag på min Busa :) Busan fick smaka på cykelvägar, gräsmattor, hopp från trottarer fast man vek inte en tum, "good old days" :tummenupp

Vad jag menar med "good old days" var nog 03-04 , då det var en del tokkörningar. Kommer ihåg speciellt en kväll/natt när Toker, Matti Tepsa, en kille från Strängnäs (alla på motard) och så jag på min Busa :) Busan fick smaka på cykelvägar, gräsmattor, hopp från trottarer fast man vek inte en tum, "good old days" :tummenupp

Det var bara öppet mål, inget ont menat. ;) Busor är kanske inte mitt första val för motardbus. :hihi :yoparty

.....

Jag tror snarare de var 05-06 men känner tyvärr inte till nedastående påståenden....

Däremot så i sommar är det 2010 och den som överlever kan forsätta leva hahahahhaha!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman