Stunta med R.SS.mc

Tomasol skrev:
:tummenupp Och jag som ställde undan hojen igår :( Saknar den redan.

Fast inte avställd än :tummenupp

Erkänn att du ringde VV ställde på igen när du såg bilderna :hihi , du är tungt beroende och det är motorcykeln som styr ditt liv :arsele

Vart var ni allihopa?? Haha

Kunde inte hålla mig idag när det var så fint väder.. Så jag å jjennie tog ut våra hojar och tog en tur upp till Hälledal, å vi mötte konstigt nog inga hojar längs vägen... Fick mycket lustiga blickar på oss kan jag lova... hehe! Men oj vad svårt det var att slanga. Å andra sidan var det väl ine så konstigt med tanke på det våta väglaget, den kalla vägen samt mitt mycket slitna å kalla bakdäck. Helt otroligt att det går att åka hoj nu i november! Ingen fler som har åkt nåt i helgen?? Ha det fint allihopa!! Mvh// Wiklund_66 / jjennie

Hehe kul

Kan berätta att jag åkt hoj i januari en gång för några års sen och det är alltid kul att se folks reaktion :D

wiklund_66 skrev:
Kunde inte hålla mig idag när det var så fint väder.. Så jag å jjennie tog ut våra hojar och tog en tur upp till Hälledal, å vi mötte konstigt nog inga hojar längs vägen... Fick mycket lustiga blickar på oss kan jag lova... hehe! Men oj vad svårt det var att slanga. Å andra sidan var det väl ine så konstigt med tanke på det våta väglaget, den kalla vägen samt mitt mycket slitna å kalla bakdäck. Helt otroligt att det går att åka hoj nu i november! Ingen fler som har åkt nåt i helgen?? Ha det fint allihopa!! Mvh// Wiklund_66 / jjennie

Va ute och kände lite på hojen innan killen kom och köpte den! Blött, blött, blött :huvet

Last edited:
Söndagstur

Förra söndagen va gumman & jag ut en sväng till stan & hem inte en kotte på hoj parkeringen :va :va. jävligt blöt så det va bara hem & tvätta &vaxa.

Sadam skrev:
Vart någon stans i sverige är detta filmat?

Ingen aning.

Men när bottniabanan öppnar mellan sundsvall och umeå ska vi göra samma sak i 27 mil och den som tolkar ska åka i pumps och hålla fast sig ett vattenskidrep.

kul att komma ut med hojen

tack för erat sällskap idag r+a de va skönt att få lufta hojen innan snön faller :tummenupp

Va ner till huvudstaden igår och där var det torrt på vägen och 11+, såg en hel del bågar som brände omkring på slangen. Dom är bortskämda neröver....

Lite bilder från helgens åkning!! hehe . Inte ofta man ser dessa skyltar?!.. Och vad tycker ni om mc hjälmarna?..

Bifogat

• jag...JPG
    jag...JPG
    59.3 KB · Visningar: 111
  • billy.JPG
    billy.JPG
    58.9 KB · Visningar: 124
  • ele.JPG
    ele.JPG
    48.1 KB · Visningar: 62
  • ka.JPG
    ka.JPG
    59.9 KB · Visningar: 84
  • 89.JPG
    89.JPG
    9.9 KB · Visningar: 105
Last edited:
stiligt

:hihi :hihi :D :D f.a.n. va stilig du va med de där grymma hjälmarna på skallen, måste varit kul att få köra nu i december, :yoparty har du inte mer bilder????

Hyrcykel och inte en bild på en burn, skämmes tame fan :whip

Annars såg det trevligt ut :tummenupp

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025