kenny_dff
A.C.A.B.
när ja kör med min fifty så har ja ryggskydd o handskar, när ja kör stor hoj så har hjälm handskar o ryggskydd ibland skinnjacka med... men de e mina val, alla har rätt till o göra sina egna val.... de ja stör mig mest på är de med sjukhusräkningen som många gnäller över, ska vi inte börja avrätta pensionärer som trillar o bryter lårbenshalsen när dem ska byta en glödlampa, elr förstånds handikappade som behöver personlig assistent?? kostar ju åtskilliga mijarder av våra skatte pengar... kom igen grabbar vi e unga o när ja e gammal o ska gå efter ljuset i tunneln o vill ja kunna kolla tillbaka på ett kul liv... klart man kanske dör i ung ålder men de hoppas ja inte... ja visst ja skulle inte skriva mer men ja bara måste... o ja cyklar utan hjälm... ofta man setr nån med crosshjälm när dem cyklar?? har ju sett nån enstaka kanske va du tom haha
Visst även om man är erfaren och har stuntat i hela sitt liv så betyder inte det att man är ofelbar. Nån gång händer det något.
Alla snutar är Bastarder!
Skinnställ är nog lite väl segt att ha på sig när man stuntar i 5-30 km/h.
(se då hellre till att göra pinan kort och slå i skallen rejält..)..?? Det tycker jag är vansinne, varje fall om skillnaden från att bli liggande som ett kolli resten av livet, sondmatas och ha en dyr rövtorkare som belastar samhällsekonomin med dyra blöjbyten, till skillnad från att ha hjälm resa sig upp och fortsätta stunta!