Stunt Video..

jäklar.. vad hände egentligen? såg han inte "trottoar" kanten?? :va

Careless & Imprudent 4.. :yoparty

Med tanke på att dom andra filmerna varit helt ok så blir nog 4:an en höjdare..

Dom är inte så smart dom där iq-befriade amerikanerna.Aldrig har dom skyddskläder.

twinner skrev:
Dom är inte så smart dom där iq-befriade amerikanerna.Aldrig har dom skyddskläder.
Har tänkt på det... I filmer där dom åker i USA (oftast Kalifornien) har dom oftast bara hjälm och t-shirt, ibland jacka också men ALDRIG nåt mer... :kocko

KalleNorton skrev:
Har tänkt på det... I filmer där dom åker i USA (oftast Kalifornien) har dom oftast bara hjälm och t-shirt, ibland jacka också men ALDRIG nåt mer... :kocko
Kan bero på värmen :rolleyes:

Du vet ju själv hur svettigt det är här när solen gassar och det är ca 27 grader. Öka då det till ca 35-40 grader så kommer du nog också strippa skinnstället...

KalleNorton skrev:

Ofta ingen hjälm heller,men va fan det är varmt.. :gnissla

Det är bara duck & roll,duck & roll.... :tungan

Firefly skrev:

Du vet ju själv hur svettigt det är här när solen gassar och det är ca 27 grader. Öka då det till ca 35-40 grader så kommer du nog också strippa skinnstället...

Ingen ursäkt,uppenbarligen så skiter dom i ifall dom dör.

Firefly skrev:

lösningen heter: PERFORERERAT SKINNSTÄLL!

Firefly skrev:

kör man tillräckligt fort tänker man inte på att man är helt blöt av svett.. :tungan

Tror att jag lästa att killen som vurpar ibörjan bröt ryggen. Klart det inte är smart att köra utan skydd, speciellt utan ryggskydd men det är ju ändå upp till var och en...Fattar inte hur alla orkar sitta och kommentera det varenda gång det kommer upp en stuntclip från usa.

Last edited:
KalleNorton skrev:
kör man tillräckligt fort tänker man inte på att man är helt blöt av svett.. :tungan

Du uppfyller kriteriet av ett äkta moppefucko(tm)...nästan.

Du har med den "balla" :tungan
Du vet hur man kör fort....med en 125:a (200 typ ba!)
Du har koll!
Vi har noll koll
Dra till me ett Nakcskått så är du fullbordad nästa gång :tummenupp

Nicko@K.A.P skrev:
Du uppfyller kriteriet av ett äkta moppefucko(tm)...nästan.

Du har med den "balla" :tungan
Du vet hur man kör fort....med en 125:a (200 typ ba!)
Du har koll!
Vi har noll koll
Dra till me ett Nakcskått så är du fullbordad nästa gång :tummenupp
höru! min DÄTE gor MINST 200 blos! nakcskåt po dej!

Perra skrev:
Tror att jag lästa att killen som vurpar ibörjan bröt ryggen. Klart det inte är smart att köra utan skydd, speciellt utan ryggskydd men det är ju ändå upp till var och en...Fattar inte hur alla orkar sitta och kommentera det varenda gång det kommer upp en stuntclip från usa.

jag håller med, var enda gång nån postar ett klipp är det 50 inlägg om "dumma idiot" "jeans o tshirt" när varenda en har själv kört med jeans o tshirt en riktigt varm sommardag då de bara skulle ut o " försöka köra lugnt" ner till kiosken bara.. för det e ju så jobbigt o kränga på sig sitt rejsingställ för 15k i 30grader när man bara ska iväg 10min... Men det är ju en annan sak o stunta, fast chansen finns fortfarande för o total vurpa.. äsch jag orkar inte ens diskutera jag tänker inte ens läsa vad som skrivs efter detta här..
PFFFFFFFFf..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back