Stunt- tävlingar/shower/uppvisningar i år

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad kommer det att finnas för tävlingar/shower/uppvisningar man kan åka till i år ?
Och vart kommer dom att finnas ?

Jag kommer tex att åka till Bomberweekend och kolla in european stuntriding championship, men vad finns det mer att se ? Gärna saker i Sverige då.

Finns det något Swedish stuntriding championship ?
Ifall inte kanske det är dags att börja med det.

Matti Tepsa & The The sweden Stuntprojekt med Mackan, Andreas m.fl visar úpp sig på ELMIA i påsk.

räkna med hög klass på showen

KristianAE86 skrev:
Matti Tepsa & The The sweden Stuntprojekt med Mackan, Andreas m.fl visar úpp sig på ELMIA i påsk.

räkna med hög klass på showen

The sweden Stuntprojekt
vilka e de?
har jag aldrig hört talas om

Men inga svenska mästerskap ?
Nordiska mästerskap finns väl. Vart hålls dom ?

Sen är det dags att någon tar och arrangerar en svensk mästarskaps serie. Kan ju bli hur bra som helst.

Swedish Stuntriding Championship
3 deltävlingar i olika delar av landet. Gärna i samband med andra stora event (helst mc-relaterade).
In med lite sponsorer och prispengar så blir det perfekt.

Är the sweden stunt project verkligen något att kolla på? Jag trodde att Matti Tepsa skulle vara med i projektet men det är ju två killar på trimmade moppar...? Men dom kan ju vara duktiga det är klart :)
// Mayer

26 augusti är stora banan på Barkarby bokad för stunttävling. "Swedish stuntriding championchip" och stuntchallenge för moppe åkarna.

Så alla drivna stuntåkare -boka inga shower denna helg!

Mer info kommer snart

/Berglund

JA! gärna datum så fort som möjligt!!! har man en körning bokad samtidigt så kan det ju bli lite krångligt att komma..

Edge games troligtvis 5 Augusti iof FMX men det är lätt värt att kolla på :yoparty

Mayer skrev:
2042719 Är the sweden stunt project verkligen något att kolla på? Jag trodde att Matti Tepsa skulle vara med i projektet men det är ju två killar på trimmade moppar...? Men dom kan ju vara duktiga det är klart :)
// Mayer

Kolla in filmerna, Marcus är RIKTIGT duktig på sin CRF50. Ta ett kik på den här filmen, han vann inte den i USA för inget. Sporten är betydligt större där.

http://www.fiddy.se/filmer/marcus_136_videocontest.avi

Ten-0 skrev:
2043570 Kolla in filmerna, Marcus är RIKTIGT duktig på sin CRF50. Ta ett kik på den här filmen, han vann inte den i USA för inget. Sporten är betydligt större där.

http://www.fiddy.se/filmer/marcus_136_videocontest.avi
Haha de va ju riktigt coolt :tummenupp
Har Tepsa något att göra med projektet eller ska han bara uppträda samtidigt av en slump? Jag lade märke till att de använde samma låt som Tepsa använder i en av sina filmer. :)
// Mayer

Du har nog missförstått Kristians inlägg. Båda eller alla tre rättare sagt kommer köra uppvisningar på Elmia. Det betyder inte att dom har något samarbete. Har jag fel, så får gärna någon rätta mig.

Ten-0 skrev:
2043655 Du har nog missförstått Kristians inlägg. Båda eller alla tre rättare sagt kommer köra uppvisningar på Elmia. Det betyder inte att dom har något samarbete. Har jag fel, så får gärna någon rätta mig.

Kommer vara jag, Andreas och 2 kompisar till som ska köra. Sedan ska Matti också köra men jag har inte pratat med honom om vi ska göra show tillsamamns eller inte, men antar att det är separata shower.

/M

Tommy*** skrev:
2043555 JA! gärna datum så fort som möjligt!!! har man en körning bokad samtidigt så kan det ju bli lite krångligt att komma..

Om du menar mitt inlägg om tävling på Barkarby så läs ...en gång till :pannkyss .

Mvh
THomas

berglundracing skrev:
2044201 Om du menar mitt inlägg om tävling på Barkarby så läs ...en gång till :pannkyss .

Mvh
THomas

Nja, ja såg det.. :tummenupp ... tänkte mer på yoshi_gixxer och att du skrev att det skulle bli två stora tävlingar :3freak

Last edited:
Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...