Stunt & Street kvällar 2007

Hehe, hur ska man tolka det? :D

Vad är det för poliser som kommer att vara där? De som är med i Samverkansgruppen eller nåt annat gäng?

Vädret ser lovande ut :tummenupp

Det ska man tolka på ett bra sätt! Det är polisen från Samverkansgruppen.

Perfekt chans om man vill ha svar på frågor eller allmänt stå och prata!
 
Jannica om det skulle behövas att någon åker och möter om någon inte hittar så kan du säga till mig (röd cb 400n)
 
Det var riktigt kul ikväll. Bra arrangerat av alla inblandade :tummenupp

Lite tomt på folk i börjar bara, men det fyllde på allt eftersom. Det är många som är på gotland tror jag.

Trevligt med poliserna. Riktigt skoj att få testskjuta lasern :)
 
Måste bara få tacka för denna kväll Jannica och ni andra som har ställt upp och gjort detta möjligt. Tycker det funkade skitbra ikväll, tror att alla som körde skötte sig också, mycket bra att man kunde köra runt när man hade kört klart och ställa upp sig igen.Vet inte vilka förutom Jannica och JanneS som ställde upp ikväll men tack ska ni ha för ert engagemang.:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av fem möjliga.
 
Den 27 juni Barkarby ser ni mitt fula tryne igen ;) tack som fan för ikväll, hade det riktigt skoj..:) sjuk bra upplägg på organisationen..kul att polisen va där o kikade..:tummenupp :tummenupp :tummenupp



__________________:squid ______________________________________
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top