Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ikväll och tack för god match helios![]()
Missade helt denna lista trots att jag skrev under körningspappret, lär ju ha varit fler som gjorde samma sak = många förlorade röster.
Ta gärna med listan till lunda på tisdagarna också...
Hoppas verkligen att det kan fortsätta även nästa år!!!

Vilken kanon avslutning av kvällen. Körkortet kl 17:30 hem och hämta nyinköpta
hojen som man kört typ 2 kilometer med. Raka spåret ut till Barkarby
Jag med! Varför visades det inte i samband med körregistreringen?
lite fel färg men annars så. om jag skulle få tummen ur och ombestycka så kaanske jag skulle köra jämt med digTack detsamma Viggo, riktigt fröjdigt![]()
Inte nog med att din båge är snygg, den går jäkligt bra också !
skön start på hojåkatVilken kanon avslutning av kvällen. Körkortet kl 17:30 hem och hämta nyinköpta
hojen som man kört typ 2 kilometer med. Raka spåret ut till Barkarby och körde
street och broms. Helt underbar kväll och grymt roligt att få gasa ur hojen
och testa broms. Kommer helt klart nästa gång också.
![]()
![]()

Javisst, vi fick in 301 namn ikväll
Folk skrev gärna på och verkade positiva. Vi tar med namnlistorna även nästa gång. Tack för alla påskrifter!
och ändå fick vi tydligen inte med alla.
FICK RÖTT KORT 109DB![]()
tackar ändå för en bra kväll...fast inte lika bra som den förra![]()
gubben lär ju klaga ändå![]()
. Typisk nu när kopplingen äntligen greppar som den ska. Men i likhet med dig och de flesta andra av oss med trimmade hojar som nobbades stannade jag också kvar och skrev på listorna och kvistade runt och insöp atmosfären.
. Kopplingen var dock perfekt!
Det var ju ett par riktigt håriga Warriors som dök upp, en med snygg turboinstallation, fet sving, ISR-bromsar mm. De hade jag velat höra. De hörde dock till skockan som nobbades.
/J
Javisst, vi fick in 301 namn ikväll
Folk skrev gärna på och verkade positiva. Vi tar med namnlistorna även nästa gång. Tack för alla påskrifter!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |