Stunt & Street Barkarby ikväll 23 juli!

Absolut! Väntat på den här kvällen läänge!! För det blev ju möten samt 1 missat tillfälle så nu kommer stripen efterlängtat :yoparty

Tänkte hälsa på.

Står dom och har flygande precis vid utfaren efteråt sen eller? Bra att veta då jag nöjer mig med att besiktiga hojen hos Bilprovningen.

Kommer!

Bikerbitch, bäst att du lämnar gubben hemma för annars hånglar jag upp
honom i brygga :censored

Tänkte hälsa på.
Står dom och har flygande precis vid utfaren efteråt sen eller? Bra att veta då jag nöjer mig med att besiktiga hojen hos Bilprovningen.

Ingen aning. Vi blir inte underrättade ifall de står vid ut/infarten men med schyst hoj så är det inga problem :-)

Kommer!

Bikerbitch, bäst att du lämnar gubben hemma för annars hånglar jag upp
honom i brygga :censored

Han kommer. Och vet du vad han har med sig? Den italienska hingsten.

Last edited:
Det var ju himla kul, fast jag kom sist hela tiden :). Två bilder tagna med mobilen:

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    94.8 KB · Visningar: 100
  • 2.jpg
    2.jpg
    174 KB · Visningar: 120
Last edited:
Första gången jag va med, va riktigt kul.. längtar tills nästa gång.. :)))

Någon som vet var bilderna från kvällen finns att se?
Vore kul om man fasnade på någon bild, grå tröja med orange "fox racing logga på bröstet" ?

Kör svart grå Suzuki Gsxr 750 -98

:)

Ypperligt!!!!
Fantastiskt skoj....var typ 5:e gången på SoS Barkarby....men denna gång provade jag på att köra oxå, och det kommer jag göra igen GARANTERAT!

Tack Bikerbitch och övriga i Sambandsgruppen/SMC som arrangerar dessa oförglömliga kvällar!!!!!

Svinkul som vanligt, tack alla som hjälper till och fixar ... extra tack till er från SMC som friskade upp bromstekniken :)

Jag la upp en tråd med mina bilder: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188071
Jag fotade dock mest stuntarna, men lite bilder blev det på rattlåsracingen också. Bla lite paparazzibilder på Jörgen å hans coola hoj :tummenupp
Jag skulle ju bara dit å kolla å fota egentligen, men efter lite övertalning från Polka så körde jag en sväng. Å sen var jag fast :hihi Riktigt kul faktiskt, fast det har aldrig slagit mig förr att framhjulet är så lätt :hihi Å jag fick dyngstryk av Jörgen hela tiden :mad:

Får man en kram då? Var länge sen vi sågs nu ju!

Jag det hade varit nice! Jag gick och plirade efter dig men kammade noll som vi flintisar plägar säga.

Tack för en superkul kväll! Det är faktiskt först nu som de sista bitarna på hojer trillat på plats för i år: (varvräknaren och shiftlighten som jag nu äntligen fått att funka, "fullvarvskonstrande" tändlås detekterat och bytt samt uppgraderade nya bromsar) Så det var skönt att få elda ur hojen och se hur hon stod sig mot det moderna japantonnaget efter vinterns förbättringar med sprut och nytt avgaseri!

Även en förmån att få kolla på unge Andreas(?) driftades runt. Fängslande att se.

:tummenupp

Jag la upp en tråd med mina bilder: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188071
Jag fotade dock mest stuntarna, men lite bilder blev det på rattlåsracingen också. Bla lite paparazzibilder på Jörgen å hans coola hoj :tummenupp
Jag skulle ju bara dit å kolla å fota egentligen, men efter lite övertalning från Polka så körde jag en sväng. Å sen var jag fast :hihi Riktigt kul faktiskt, fast det har aldrig slagit mig förr att framhjulet är så lätt :hihi Å jag fick dyngstryk av Jörgen hela tiden :mad:

Tack!
Ja jag fastnade också tittandes på stuntarna varje gång jag gick ned för att hämta hojen för att köra. gillar det där driftandet. Kraftfull balett på ngt vis!

Jag hade inget aning om att det var en "SH-kändis" jag körde mot. Det var först när du presenterade dig som poletten trillade. (Lång polettbana :D )

Du verkar ju rätt skillad på att meka! Mtp din blixtreparation av din kraschade hoj som de andra berättade om! Det verkar vara en Hedesunda-gen, Anders Brink är ju också därifrån :D

/J

Last edited:
Vill också passa på att tacka Ignite, Bikerbitch och SMC för kvällen! Kanon att ni ställer upp å fixar sånt här! All cred och mjukglass önskas er :) :tummenupp

Tack!
Ja jag fastnade också tittandes på stuntarna varje gång jag gick ned för att hämta hojen för att köra. gillar det där driftandet. Kraftfull balett på ngt vis!

Jag hade inget aning om att det var en "SH-kändis" jag körde mot. Det var först när du presenterade dig som poletten trillade. (Lång polettbana :D )

Du verkar ju rätt skillad på att meka! Mtp din blixtreparation av din kraschade hoj som de andra berättade om! Det verkar vara en Hedesunda-gen, Anders Brink är ju också därifrån :D

/J
Ja, stuntarna var riktigt duktiga! :Bugar Jag som knappt kan parkera med en fot i backen, å dom klättrar runt på hojen som glada illrar, när dom kör på slangen, i cirklar! :Bugar

Ja, de va kul å träffas på riktigt, å få spana in din hoj lite :tummenupp

Tackar :rodnar Fast jag skruvade ju mest bara bort lite trasiga saker, rätade ut några krokiga, satte dit hela å lagade lite trasiga kablar :)

Vill instämma i alla lovord till arrangörerna, suveränt bra initiativ. Kul att gasa och fantastiskt nyttigt att också lära sig att stanna :) . Det verkar dessutom som om denna typ av arrangemang samt SMC:s kursverksamhet nu börjar ge resultat eftersom olycksfrekvensen minskar trots att antalet motorcyklar ökar. Bravo.... :tummenupp /Olle

Vill instämma i alla lovord till arrangörerna, suveränt bra initiativ. Kul att gasa och fantastiskt nyttigt att också lära sig att stanna :) . Det verkar dessutom som om denna typ av arrangemang samt SMC:s kursverksamhet nu börjar ge resultat eftersom olycksfrekvensen minskar trots att antalet motorcyklar ökar. Bravo.... :tummenupp /Olle

Det är ju sånt vi hoppas på i Samverkansgruppen. Att kvällarna ska hjälpa till att dra ner olycksstatistiken. Fortsätt hålla er på hjulen! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti