Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad skoj! Dyker upp!
/J
Tänkte hälsa på.
Står dom och har flygande precis vid utfaren efteråt sen eller? Bra att veta då jag nöjer mig med att besiktiga hojen hos Bilprovningen.
Kommer!
Bikerbitch, bäst att du lämnar gubben hemma för annars hånglar jag upp
honom i brygga![]()
Han kommer. Och vet du vad han har med sig? Den italienska hingsten.
Får man en kram då? Var länge sen vi sågs nu ju!
Jag la upp en tråd med mina bilder: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188071
Jag fotade dock mest stuntarna, men lite bilder blev det på rattlåsracingen också. Bla lite paparazzibilder på Jörgen å hans coola hoj
Jag skulle ju bara dit å kolla å fota egentligen, men efter lite övertalning från Polka så körde jag en sväng. Å sen var jag fastRiktigt kul faktiskt, fast det har aldrig slagit mig förr att framhjulet är så lätt
Å jag fick dyngstryk av Jörgen hela tiden
![]()
Ja, stuntarna var riktigt duktiga!Tack!
Ja jag fastnade också tittandes på stuntarna varje gång jag gick ned för att hämta hojen för att köra. gillar det där driftandet. Kraftfull balett på ngt vis!
Jag hade inget aning om att det var en "SH-kändis" jag körde mot. Det var först när du presenterade dig som poletten trillade. (Lång polettbana)
Du verkar ju rätt skillad på att meka! Mtp din blixtreparation av din kraschade hoj som de andra berättade om! Det verkar vara en Hedesunda-gen, Anders Brink är ju också därifrån
/J
Vill också passa på att tacka Ignite, Bikerbitch och SMC för kvällen! Kanon att ni ställer upp å fixar sånt här! All cred och mjukglass önskas er![]()
![]()
Vill instämma i alla lovord till arrangörerna, suveränt bra initiativ. Kul att gasa och fantastiskt nyttigt att också lära sig att stanna. Det verkar dessutom som om denna typ av arrangemang samt SMC:s kursverksamhet nu börjar ge resultat eftersom olycksfrekvensen minskar trots att antalet motorcyklar ökar. Bravo....
/Olle
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti