Stunt & race Barkarby 07-09-19

stunt fest

Hepp....man tackar o bugar för yttligare en trevlig kväll i plastraketernas tecken... hoppas att detta får fortsätta även nästa år och att alla ni som var ute på barkarby skrev under listorna för fortsatt verksamhet (åter så har det börjat klagats på höga ljud från diverse idioter som bor i närheten!!)....Nää jag säger upp till kamp ta mig fan för ett motorstadion bygge i närheten av storstaden så att alla vi som dyrkar att köra hoj har nånstans att utöva vår sport...nu får d för i helvete vara nog med att all mark går åt till att göra golfbanor.......:mad: :huvet :arsele

Last edited:
det var en bra kväll..

Jag blev så sjukt imponerad av gammelhojjen med turbobygge. 80talare, kawa tror jag. gick som satan. de e grymt :tummenupp :yoparty

btw, nån som vet nått om olyckan elelr vad det nu var?

Hepp....man tackar o bugar för yttligare en trevlig kväll i plastraketernas tecken... hoppas att detta får fortsätta även nästa år och att alla ni som var ute på barkarby skrev under listorna för fortsatt verksamhet (åter så har det börjat klagats på höga ljud från diverse idioter som bor i närheten!!)....Nää jag säger upp till kamp ta mig fan för ett motorstadion bygge i närheten av storstaden så att alla vi som dyrkar att köra hoj har nånstans att utöva vår sport...nu får d för i helvete vara nog med att all mark går åt till att göra golfbanor.......:mad: :huvet :arsele

Väl talat:yoparty :yoparty

Barkarby 2007-09-19

Några bilder. Fler kommer.

Bifogat

• 100_0223.jpg
    100_0223.jpg
    130.7 KB · Visningar: 133
  • 100_0181.jpg
    100_0181.jpg
    129.4 KB · Visningar: 186
  • 100_0221.jpg
    100_0221.jpg
    95.1 KB · Visningar: 140
  • 100_0215.jpg
    100_0215.jpg
    134.1 KB · Visningar: 165
  • 100_0177.jpg
    100_0177.jpg
    132.5 KB · Visningar: 247
det var en bra kväll..

Jag blev så sjukt imponerad av gammelhojjen med turbobygge. 80talare, kawa tror jag. gick som satan. de e grymt :tummenupp :yoparty

btw, nån som vet nått om olyckan elelr vad det nu var?

Det gick hyffsat bra med honom. Slog runt när kedjan hoppade och fastnade i framdrevet. Och det tog tvärstopp.
Han hade ont i axeln och armen, han fick åka in med plus bilen och kolla det på sjukan. Tror dock att det är hyffsat med honom.

Yooo! Håller med föregående talare :tummenupp

Faaaan va kallt det var!:eek:
Va säker han Andreas var på att sladda omkring med hojen! Helt otroligt!!:yoparty

Tack, Hoppa det var uppskattat :tummenupp

Ahaaa...det var du!
Ja det var verkligen uppskattat...det var absolut det värsta jag sett! Vi stog bara o gapa när vi kollade på dig...synd att jag inte hann knäppa en massa kort, blev ju så mörkt...:rolleyes:
Helt otroligt skickligt att kunna hantera hojen sådär! :yoparty

500 namnunderskrifter blev det!!!

Det gick hyffsat bra med honom. Slog runt när kedjan hoppade och fastnade i framdrevet. Och det tog tvärstopp.
Han hade ont i axeln och armen, han fick åka in med plus bilen och kolla det på sjukan. Tror dock att det är hyffsat med honom.

han kommer på fötter igen..
det vet jag :):tummenupp

Var du förra gången det var barkarby Andreas?

I vår måste du bara köra tidigt på Barkarbykvällarna så vi kan dokumentera dina galenskaper. :tummenupp

Jag är där :tummenupp

Fan det var riktigt kul, däcket var nytt när jag åkte nu ser det ut som helmut daphne har kört ett varv på ringen :näsblod

vad gör man inte för besökarna det var ju trots allt sista kvällen för iår.

Vanligtvis brukar jag köra på Pilot road 2 men detta var ett dunlop däck och det biter som in åt helvete så det gick inte så sjukt bra idag men nästa år kör jag ny uppsättning och enu hårdare look på hojen så det ser enu brutalare ut :yoparty

/Andreas

Last edited:
Var du det? 5 september tror jag det var`?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman