Stunt- och lekträff i Västerort?

Tisdagen den 5 Juni:
13-14 grader (eftermiddag/kväll), lite grått, halvdag på arbetet, ledig på onsdag.
Kan nog ändå bli en bra tisdag imorgon @ the place to be om folk dyker upp!
Mitt bihang tar med sig 3 kameror, ses där:yoparty

Thanks for today! Watching the raw-videos right now, looking goooood (and pictures):tummenupp

I'll put em' up tomorrow at some time, probably at the evening. I rather ride tomorrow midday as well!
-What about making a Swedish national day-video? :tummenupp:yoparty

Edit; Jag måste gå igenom 316 st bilder och ca 50 videoklipp totalt... :D

Last edited:
I told you to photoshop my wheelie:D Nice pictures! I find it funny that in the process of doing shitty ass power wheelie I had enough "showman" in myself to look in to the camera :crash You sure I didnt go any higher, I swear I was close to flipping every time:crash

I told you to photoshop my wheelie:D Nice pictures! I find it funny that in the process of doing shitty ass power wheelie I had enough "showman" in myself to look in to the camera :crash You sure I didnt go any higher, I swear I was close to flipping every time:crash

For the man who speaks with whiskey it is to hard to do anything else but upload pictures at the moment.
Schazoo here on sporthoj might be able to photoshop some pics.. My "thang" is to edit videos ;)
I'll try find more/better pics of you tomorrow.

I still think we should gather up tomorrow and do a "swedish national day"-video!

Im kidding about the photoshop thing :P Tomorrow, we will see, guys might be up for it, Im probably gonna work tomorrow night (probably is the key word here, havent decided yet:D).

aaaaaah..! Har klippt sedan klockan 18:00 ca. Själva klippningen är färdig, bara lite effekter kvar samt småjusteringar. Sedan jävlar åker mitt bidrag upp på tuben! Den landar på typ 5,30 minuter och då har jag sollat bort säkert 3-4 minuter med material :D
Laddar upp skiten lagom till fredagsölen imorgon gubbar:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...