Stunt- och lekträff i Västerort?

Första gången i lunda, är det någon som kan förklara njutningen med att åka fram och tillbaka på ett krön? 1 av 5 i betyg.

Första gången i lunda, är det någon som kan förklara njutningen med att åka fram och tillbaka på ett krön? 1 av 5 i betyg.

Sen 1975 har det vart några cyklister som vart påkörda vid övergångstället, några fotgängare och nån moppeåkare vilket gör det hela lite farligt, och alla vet att farliga saker är roliga, plus att det dessutom åker massa övningskörare där hela tiden gör saken bara ännu farligare och ännu roligare!

Sitta ner på en fullkåpad hoj och kika genom hålen till gaffelbenen över ett krön är tillochmed lite farligare så det blir ännu roligare!

Nee det finns bättre ställen än lunda men det är det stället man får vara ifred och alla hittar dit :D

Sen 1975 har det vart några cyklister som vart påkörda vid övergångstället, några fotgängare och nån moppeåkare vilket gör det hela lite farligt, och alla vet att farliga saker är roliga, plus att det dessutom åker massa övningskörare där hela tiden gör saken bara ännu farligare och ännu roligare!

Sitta ner på en fullkåpad hoj och kika genom hålen till gaffelbenen över ett krön är tillochmed lite farligare så det blir ännu roligare!

Nee det finns bättre ställen än lunda men det är det stället man får vara ifred och alla hittar dit :D

Din lilla korv var det du som körde ninjan från 1975 med bmw-styret? :D

Tack för idag!

När grabbarna som kan köra låååångsamt är på plats är det lite mer drag :)

Trevligt att snurra runt halva norrort för att ta sig dit oxå och att inte själv kunna gasa om och ta över o leda vägen gjorde det hela till ett ännu större äventyr!

Som vanligt var vår allas trogne vän Pelle på plats och bara det gör det ju värt att se fram emot nästa tisdag!

Tack för igår, trevligt att det kom ut lite folk iaf även om det inte hände så mycket :gnissla

Om någon skulle kunna svänga förbi och hämta mig så vore det awsome.
Annars får jag be om skjuts nästa gång det blir något :)

Sorry Roach, hade redan åkt när du svarade. Du får va lite snabbare nästa gång :tuttar

Sorry Roach, hade redan åkt när du svarade. Du får va lite snabbare nästa gång :tuttar

Men ta mitt nummer och messa mig nästa gång du drar någon stans! :banana

Jag hänger med på allt. Alltid hjälmkamera och kamera redo för de där in the zone stunderna :tummenupp

Ta mitt nummer och messa mig så att jag har ditt och vet vem det är :D
0761-74 14 86

Jag får nog fan va snabbare nästa tillfälle :död Lite svårt när man sitter i skolbänken dock :huvet

Om någon kan hämta mig så tar jag med mig kamera och filmar och fotar och gör en liknande video som de som varit framme tidigare :)
Annars kan vi säkerligen fixa nya avatarbilder :)

MVH

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...