Stunt- och lekträff i Västerort?

Blir det någonting ikväll då ?

PS: Jag har laddat batteriet i kameran :tummenupp

Ja sålänge som tillräckligt många är sugna :) Solen lyser över Lunda så vädret kan man inte klaga på.
Jag kommer upp och ska se om jag kommer ihåg någonting.

Även jag kommer att dra en repa förbi. Är lite sugen på att prova high chair ikväll, så har ni tur så kanske ni får se något av den varan :)

Kul att se gamla bekanta ansikten, och nya :) Det blev ju en kanonkväll!
Sen att jag fick provköra din hushoj Thomas var ett riktigt plus, tack för förtroendet då jag ju saknar CE behörighet :D

Kul att se gamla bekanta ansikten, och nya :) Det blev ju en kanonkväll!
Sen att jag fick provköra din hushoj Thomas var ett riktigt plus, tack för förtroendet då jag ju saknar CE behörighet :D

HEHEHEHE :tummenupp nästa steg blir att "få upp den":rolleyes: sen :Bugar man av ren glädje inför kungamotarden hehehehe

Ja, Däckis det är mäktigt att se "ett halvt ton" komma mullrande på slangen :yoparty.

Hade lite problem själv att få bra balans med Biltemas crossdäck bak. Får bli småhjulen nästa vecka. Du som fotade: Blev det några roliga bilder på när vi körde "trippel"?

Tack för ikväll grabbar det var roligt och snacka lite skit med er också, sonen diggade det verkligen, men saknade Bully och han måste man tydligen ringa ! Ja, ja förlåt Bully.

Bilderna håller på att laddas upp nu så snart ......... Ädit 00:20: KLART !
http://picasaweb.google.se/Mister.Zid/Lunda#

Vill ni ha orginal bilden så skicka bara ett pm med bild nummret som ni finner om ni höger klickar på bilden och väljer egenskaper T.ex. DSC01790.jpg

Tom jag fick ju upp den lite idag :yoparty

Last edited:
Blev ett par riktigt grymma bilder:D:yoparty:banana tack till mister zid för bilderna:D

Last edited:
De laddas upp nu .... 10 min kvar (00.06)

Ädit: Nu är alla uppe !

Hahaha, jag ser fan inte klok ut på GS:n :D Klockrent, tack :tummenupp

//Edit
Fasen TomasL, du har riktigt bra höjd på dina wheelies. Trodde jag låg och dippade på ungefär samma, men det finns tydligen ett par grader till att gå. Nu blir det till att ligga i hårdträningen inför nästa vecka.

Last edited:
...
Fasen TomasL, du har riktigt bra höjd på dina wheelies. Trodde jag låg och dippade på ungefär samma, men det finns tydligen ett par grader till att gå. Nu blir det till att ligga i hårdträningen inför nästa vecka.

Tack Spiken. Gillade dina knästående MED växlingar :yoparty

Det har jag kvar att lära mig. Lite läskigt att slanga utan fotbroms på en ilsken 525:a. Men super_motard ägde oss allihop. Det var väl cirklar med cigg i ena handen? Grymt! (men fy på dig inte röka!!):)

Last edited:
fan Tomas jag missade dig i tisdags ser jag. Firma fest (inge bra att köra) men jag hadde kul ändå. dock trött på ons. vi får höras och ta ett par repor någon dag när solen lyser:)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!