Stunt- och lekträff i Västerort?

jaa det var väldigt lite hojjar idag, nästan fler bilar än hojjar faktist :(

Jag fick bilder på 2 st som stunta iaf , de kommer upp lite senare

Jaha, vart fasen var alla?

Det var i stort sett bara jag som åkte och ni vet ju hur upphetsande det brukar vara... :huvet

Ni kanske är där nu? Varför sa ni inte det då? :va

Äh! Bättre uppslutning nästa tisdag tycker jag... :arsele

Men då ska ju alla ladda inför Barkaby istället! :D

Det var så förbannat svårt med ljuset idag så bilderna är skitdåliga "även om det är skit bakom spakarna" så jag får satsa på Barkaby istället om jag nu inte hinner komma förbi nästa tisdag!

6309z6a.jpg

66de8ll.jpg

68bdrpg.jpg

63shmw0.jpg

Last edited:
Last edited:
Linkan77: Varför hojtade du inte till att du ville bli fotad när du hoppade med hojen?

Så både Gnutten och Devan var där och fota... Jag såg bara en med kamera där och det måste varit du Gnutten. Du satt där vid bromsbänken!?!?

Kul att se sig själv stuntandes på bild för första gången. Måste säga att det inte ser lika ballt ut som det känns... :5sure

62yzg5x.jpg

62d5zcn.jpg

4pbcqrp.jpg

4kap2c5.jpg

Så både Gnutten och Devan var där och fota... Jag såg bara en med kamera där och det måste varit du Gnutten. Du satt där vid bromsbänken!?!?

Kul att se sig själv stuntandes på bild för första gången. Måste säga att det inte ser lika ballt ut som det känns... :5sure

Fast jag var jäkligt dålig på att fota utan satt mest och pratade då jag blev irriterad på ljuset! Fler tillfällen kommer! :tummenupp

Last edited:
Linkan77: Varför hojtade du inte till att du ville bli fotad när du hoppade med hojen?

Ja säg det du :va tur att Devan lyckades få ett par:tummenupp och sen tog ju Olof några så vi får väl se om dom blev bra.
Får väl ta några nästa tisdag om du kommer då?

Fina bilder men synd att min gammla hoj ser ut som ett vrak... skitig och jävlig :huvet och att föraren ser ut som en uppstoppad bäver :D

överraskningsgänget fick andra idéer och befann sig på annan ort. =)
Ni återser oss säkert nästa tisdag. =)

Överraskningen var att de inte var där... Eller..? Måste varit första gången sen Spiken drog igång allting.

nja... den 12 juni 2007 och den 13 juni 2006 var ingen av oss där. sen har det funnits flera tillfällen då nån enstaka utav oss haft annat för sig :mattias

värt att tillägga är att no_fear_killen har varit bonde tidigare och bytte traktorn mot en motorcykel och flyttade upp till stockholm först i september förra året, och marcus är så liten att han slängde nappflaskan och trehjulingen med den röda varningsflaggan och köpte en cbr900 stunthoj och började visa upp sig ännu senare på hösten förra året.

Last edited:
värt att tillägga är att no_fear_killen har varit bonde tidigare och bytte traktorn mot en motorcykel och flyttade upp till stockholm först i september förra året, och marcus är så liten att han slängde nappflaskan och trehjulingen med den röda varningsflaggan och köpte en cbr900 stunthoj och började visa upp sig ännu senare på hösten förra året.

*fnissar som en skolflicka*

Ja, jag vet! Jag är lite barnslig! :D

Men frågan lyder: Hur många.... Kommer på tisdag (och onsdag) nästa vecka? Jag kommer garanterat vara där iaf (å fler bilder på mig uppskattas)!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT