Stunt- och lekträff i Västerort?

Ett fåtal bilder...........duktiga grabbar :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00974.JPG
    DSC00974.JPG
    83 KB · Visningar: 95
  • DSC00975.JPG
    DSC00975.JPG
    85.9 KB · Visningar: 87
  • DSC00976.JPG
    DSC00976.JPG
    108.8 KB · Visningar: 105
Aj fan. Tråkigt att höra. Hoppas fötterna läker snabbt och att du blir helt OK igen. Du slapp i alla fall bli tagen av polisen som plötsligt dök i Lunda igår kväll :)
 
snyggt :D , kan bara hälsa att jag har krossat vänster foten och brutit höger ,jag kanske kommer förbi nån tisdag i rullstol eller på krykor :yoparty

Att höger var bruten visste vi redan så som den hängde.

Krya på dig:tummenupp

Berätta mera!!

Hände inte så mycket. Kom en Saab 9-5 och ställde sig vid rampen på "moppesidan". Jag var iofs inte kvar så länge efter att de kom men det var allt som hände när jag var där iaf.
 
Last edited:
tackar ! Jaa jag får hoppas att det läker snabbt så jag kan fortsätta träna
men jag rejsar vidare ändå :D :
Kopia%20av%20DSCN3360.JPG
 
Och dessutom röd och grön fot så att du inte får böter på sjön:)
 
snyggt :D , kan bara hälsa att jag har krossat vänster foten och brutit höger ,jag kanske kommer förbi nån tisdag i rullstol eller på krykor :yoparty

Såg vurpan, gjorde en liknande i höstas, men tack vare riktiga skydd klarade jag mig undan med en stukad fotled, snett styre och bockad nummerplåt :tummenupp
/M
 
fan va jobbigt med båda benen brutna :rolleyes:
Va hände med riejun då, sitter den oxå i wheeliechair? :P haha
nääe den klara sej fin fint med ett knäckt handtag och repig kylarkåpa :gnissla,

nåe hur många dyker upp på tisdag nu ? jag hadde nog funderat på det ifall vädret tillåter :D.
 
Samma fråga som förra veckan... Bänk? Jag är grymt sugen på att bänka min så man får se hur stor skillnad det är mellan slipon/helsystem.

Vädret verkar ju bli hyfsat iaf
 
Samma fråga som förra veckan... Bänk? Jag är grymt sugen på att bänka min så man får se hur stor skillnad det är mellan slipon/helsystem.

Vädret verkar ju bli hyfsat iaf

Sorry kompis. Den kommer inte dyka upp denna vecka och kanske inte heller nästa då vi tyvärr inte har tid just nu. Men tro mig vi kommer att vara där och det med besked... :rock

*snart kommer "Bombertältet" 4x8meter...*:va ...:2cool
 
Samma fråga som förra veckan... Bänk? Jag är grymt sugen på att bänka min så man får se hur stor skillnad det är mellan slipon/helsystem.

Vädret verkar ju bli hyfsat iaf


Du ska slanga imorgon för då tänkte jag knäppa lite bilder med kamera! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top