Stunt- och lekträff i Västerort?

Tänkte jag skulle titta förbi imorgon.
Nån annan som kommer förbi?
 
få va de tappra som dök upp ikväll. fyrhjulingarna stack iväg innan jag ätit klart och fått fram kameran.
här e de bilder jag fick till:

(man ser hur läskigt det är att stunta om man kollar på ögonen på gabbe när han gör en sittandes)
 

Bifogat

  • gabbe1.jpg
    gabbe1.jpg
    43.4 KB · Visningar: 75
  • gabbe2.jpg
    gabbe2.jpg
    49.8 KB · Visningar: 100
  • gabberädd.jpg
    gabberädd.jpg
    49.3 KB · Visningar: 84
lite bilder på han som tittar åt sidan
 

Bifogat

  • hansomtittaråtsidan.jpg
    hansomtittaråtsidan.jpg
    63.2 KB · Visningar: 55
  • janne_s.jpg
    janne_s.jpg
    49.2 KB · Visningar: 71
  • janne_s2.jpg
    janne_s2.jpg
    37.1 KB · Visningar: 62
lite bilder på framtiden:
(jag lovade SM att han skulle få splitta en joint med mig om han körde i bakåtvänd keps)
 

Bifogat

  • supermotard.jpg
    supermotard.jpg
    57.1 KB · Visningar: 92
  • playboy.jpg
    playboy.jpg
    55.1 KB · Visningar: 76
Lite dåligt med hojar idag, Hoppas att det kommer flera nästa vecka.

Två bilder på gabbe
 

Bifogat

  • DSC00150 640x480.JPG
    DSC00150 640x480.JPG
    40.6 KB · Visningar: 62
  • DSC00151 640x480.JPG
    DSC00151 640x480.JPG
    38.4 KB · Visningar: 56
Vi får hoppas på bättre väder nästa vecka, så man kan ta sig dit på 2 istället för 4 hjul.
 
Ja det var grymt kallt igår. Man blev helt stel om fingrarna efter 10 minuter.

Men nu kan det bara bli varmare ute.:tummenupp
 
VARNING för grusfläckar i Lundabacken! De har lagat ojämnheter och det ligger löst grus spritt runtom på flera ställen. Ta en vända upp och ner i backen först så ni vet var gruset ligger innan ni börjar slanga:tummenupp
 
Jag är ju faktiskt ledig ifrån jobbet ikväll, vilket jag bara är var tredje vecka, så nu får SicPack o com faktiskt dyka upp!!!! :mattias
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top