Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-PLM- skrev:2315028Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare![]()
-PLM- skrev:2315028Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare![]()
Väl talat! Vore kul om fler vågade sig ut o köra, det här är ju ingen träff för klubben av inbördes beundran, utan en träff för att lära sig o snacka skitIngel skrev:2315303till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre
Ingel skrev:2315303till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre
Jasså, det var du som körde gpz:nsam1 skrev:2316860yep alla borde leka lite när tillfälle ges![]()
provade lite fast man e amatör på bakhjul.
sam
Nästa gång Nollkoll gör en av sina hystoburnisar måste ni släcka ordentligare i gummihögen tror jag...Biifer skrev:2320546Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?
Biifer skrev:2320546Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?
Seerdon skrev:
Mares skrev:2328540Blir det något idag?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |