Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olof.B skrev:2251470Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.
NR:7 skrev:2251526Idag klarade jag uppkörningen så jag kommer nästa gång
men jag vetefan om jag hittar dig men men nån från södertälje tråden kanske åker med![]()
Lurch skrev:2251501Gör som jag gjorde, va funktionär.
.
Olof.B skrev:2251877Funktionär? Vad ska man göra då? Se till att de andra inte krockar? Sätta upp avspärrningsband?![]()
Lurch skrev:2251891Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra!![]()
.
Lurch skrev:2251891Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra!![]()
.
Magoo skrev:2252093Låter som något jag skulle kunna fixa... Hur får man lättast med sig en baden-baden stol på en cbr???![]()
Spiken skrev:2253319Knepade ihop en liten film från gårdagen. Inget mästerverk kan jag säga redan nu, men det är ju alltid något4 minuter bidde det iaf.
Länk kommer imorgon bitti, lägger upp den på youtube tills något bättre alternativ finnes.
Såg att att det blev en del eftersläpningar i bilden, om det har med encoden att göra eller just det faktum att det är filmat med en digitalkamera låter jag vara osagt.
Btw.
Noll-Koll: Du som sa att du inte hade några fräsha bilder på dig själv, ta o släng över ett pm om du vill ha några av de jag tagit i högupplöst version. Har ett helt knippe
/Edit
Länkar till filmen finns nu här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125164
Klart de som vill får komma och tittaMalle skrev:2253823Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ?![]()
Självklart! Ta med dig lite grillkorv o lite bröd också om det styrs upp någon grillningMalle skrev:2253823Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ?![]()
Spiken skrev:2253952Självklart! Ta med dig lite grillkorv o lite bröd också om det styrs upp någon grillning![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |