Stunt- och lekträff i Västerort?

MOPPE/MC MEETING LIDINGÖ!!!!

Vi kommer sammlas vid Grönsta gärde, Lidingö.
Sen kommer vi ta en tur igenom Lidingö Centrum. Sedan kommer vi åka bort i Aga området och köra öppna Race, fritt val.

Kommer även ha lite häng och snacka skit med människor som är lika..

NU PÅ LÖRDAG 11/06-11... ÅKNINGEN STARTAR 13:00!!

Säg till alla kompisar! Ta med er alla som har moppe eller MC så får vi ett fett meet med massor av sköna människor ;)

polisen hade spärrat av vägen pga branden igår när jag skulle till lunda :(

Susade också förbi där när jag var ute och provkörde hojen igår, såg röken från en kilometer och trodde givetvis det var Ingel och Nollkoll som hade ngn form av burnout contest och ökade farten. Så var det bara en vanlig storbrand :(

Vi satt i köerna en bra stund och såg en olycka på andra sidan korsningen och trodde så klart det var anledningen... Försökte övertala fru polis om att vi skulle kunna köra in i Lunda men hon va inte så impad... Vände tillbaka till stan o mötte upp lite folk för käk på Sveavägen istället.

Trodde som Jörgen att det var grabbarna grus som ställt till med nått hyss i vanlig ordning ;)

Ses förhoppningsvis nästa tisdag :)

Jag var där, mitt i röken. Jag satt fast mellan spärrarna och fick inte åka någon stans. Men jag hittade Lukasz tillslut, men eftersom ingen kom fram så drog vi därifrån... Hade dock inte kamenran på när han lyckades tappa passagerarsadeln :P

Men är det någon som ska dra dit någon kväll nu i veckan eller i helgen? Jag skulle vilja ha någon att filma, gärna någon som har bra kontroll och vill testa lite roliga idéer :D
Komigen nu, ni får en engen youtubefilm ;)

Vi satt i köerna en bra stund och såg en olycka på andra sidan korsningen och trodde så klart det var anledningen... Försökte övertala fru polis om att vi skulle kunna köra in i Lunda men hon va inte så impad... Vände tillbaka till stan o mötte upp lite folk för käk på Sveavägen istället.

Trodde som Jörgen att det var grabbarna grus som ställt till med nått hyss i vanlig ordning ;)

Ses förhoppningsvis nästa tisdag :)
I drove on bicycle roads from tensta :D

Jag komer vara där imorron och filma om det är några som är intresserade :D

Intressekoll inför imorron?

1. Roach
2.
3.
4.
5.
6.
7.

fuck regnet, på med regnställ bara :yoparty

"Bara bögar och kärringar klagar på regn" :banana

Edit: SMHI säger varrierande, så som det ser ut nu så gissar jag på lite kyligt och molnigt möjligtvis regn när man e påväg hem :tungan

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...