Stunt- och lekträff i Västerort?

Skit i mjölnaren och den andra nollan.
De är bara avundsjuka...

Inget att bry sig om.

Och till er två då.
Mjölnaren och SLADDVARNING...
Har ni inget bättre att tillägga i den här tråden kan ni väl bara ge fan i att skriva något? Ni e väl inte så förbannat dumma att ni trodde att ni va välkomna hit med den attityden?

Avundsjuk...jo jag är faktiskt det...
Jag kan bara köra på 2hjul med mina motorcyklar....
Skulle jag pröva nåt sånt som du/ni är duktiga på så blev det nog kryckor..:kryckor

(Jag vet att det inte tillhör tråden,men ville bara ge dig lite info...NO_FEAR)

Last edited by a moderator:
Kommer om det inte börjar regna, ni vet vilken melodi ni ska tuta om ni ser mig på gatan!

Det kommer inte regna:fakta:mattias för jag kommer dit med bromsbänken, väsnas lite och delar ut Bomber Magazine...om det nu inte regnar förstås...typ...:rodnar

Räkna med mig så länge som underlaget är torrt. Jag står som vanligt för flest försök till halvdanna stoppies och höghastighets wheelies. Bara för att inte vara som alla andra... :gnissla

Gnutten, kommer du idag får du gärna försöka fånga mig på bild. :)

Räkna med mig så länge som underlaget är torrt. Jag står som vanligt för flest försök till halvdanna stoppies och höghastighets wheelies. Bara för att inte vara som alla andra... :gnissla

Gnutten, kommer du idag får du gärna försöka fånga mig på bild. :)

Jag avvaktar lite pga vädret, tycker om när folk vill vara försökskaniner! :)

En helt ny på tråden undrar vart ni håller hus o när ni träffas samt om det bara e proffs som kommer o då inte vill ha amatörer i vägen????

vart ska ni vara ikväll? kanske dyker upp :tummenupp

En helt ny på tråden undrar vart ni håller hus o när ni träffas samt om det bara e proffs som kommer o då inte vill ha amatörer i vägen????

Enklast för er är att kolla på första sidan i denna tråd där finns karta och vägbeskrivning. Platsen är alltså Lunda industri som ligger i Spånga.

Och jodå alla är absolut välkommna, visst finns några bättre duktiga ("proffs") men detta är ju tillfälle för att framförallt umgås och träna och i viss mån visa upp vad man kan :tungan

Vore roligt om alla dessa flashiga sporthojar med dess flashiga skinnställ kunde visa upp sina färdigheter också!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti