Stunt- och lekträff i Västerort?

Kan säga att det just nu är soligt i västerort. Kan återkomma med väder senare om någon undrar bara att fråga.

Jaha, om det fortfarande är nån som är på att köra ikväll så kommer jag och tittar iaf. Jag tar med kaffe o kakor, jag lägger till vid lastkajen, jag har den röda vattenskotern.:tummenupp

Nu verkar det ha klarnat upp för tillfället... Bor i Viksjö så det är inte såå långt ifrån... Hur ser det ut med folk???

Verkar komma en hel del (pratas för fullt inne i onsdagsåkatråden), men hur många som kommer stunta vet jag inte..

Jag och några fler dyker upp och kollar lite också, om det nu kommer några akrobater att kolla på dvs! :)

/J

För tillfället är det blött på marken, spinner på rätt bra med mina nya pipor.
Men om solen ligger på så borde det torka upp för det verkar inte som om det kommer regna någe mera.

Är det någon som tar med grill? haha :fyllisar
(och nej, att varva motorn för fullt duger inte!)

Meh.... om jag varvar V8:an tills den glöder då?? Duger det då?? :D

Noll-Koll skrev:
2399719 Jag är vid Lekplatsen nu, och vädret ser helt ok ut. Marken något fuktig, men torkar snabbt!

Jag kommer och för en gång skull ska jag stunta lite. Måste ju träna nån gång menar jag....

Fast jag ångrade mig käkar hemma istället ;) Men plockar med mig en kanna kaffe någon sa något om att ta med kaffe men verkar komma många och inte kan väl kaffet ta slut heller ;)

Dagens träff var riktigt skön mycket folk och jag som äntligen vågade göra något även om det inte gick alltför bra så gick det mycket bättre, personbästa helt enkelt ;)
Tills nästa Tisdag hoppas jag på att någon kan svara på några av mina frågor och ge mig ris och ros. För uppe på hojjen är ju såklart allt annorlunda än från sidan. Kan tyvärr erkänna att kaffet här hemma var slut, men kannan såg stor ut.

Bilder kommer upp inom ca 30 min.... har 250+ bilder att gå igenom...
Några på dig också Varsa... :D

Thyg0d skrev:
2400447 Bilder kommer upp inom ca 30 min.... har 250+ bilder att gå igenom...
Några på dig också Varsa... :D

Nemen gud vad fräscht, trodde knappast att någon ville ha en bild på mig haha. Men okej om du är där nästa gång så kan man väl försöka posa lite bättre framför kameran :squid

Mötte ett par av er på väögen mot Lunda, du på Buellen var grymt skillad!!

/Han på överlastade budmoppen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...