Stunt nr 1?

jag väntar på att någon ska köra på bakhjulet, sittande baklänges. tror inte någon i världen som har gjort det. den som gör det :Bugar alla katigorier

Hade ju varit kul att kunna det där, men hade ju fan inte velat lära mig det

hermes skrev:
jag väntar på att någon ska köra på bakhjulet, sittande baklänges. tror inte någon i världen som har gjort det. den som gör det :Bugar alla katigorier

Finns en snubbe i mexico som gör stående bakhjulskörningar (stående bakåt alltså :3freak )

.../Yoshi

hermes skrev:
Gjorde inte Arto sånt på sin tid :va

hermes skrev:

sen finns de ju dem som gör stoppies sittandes baklänges oxå..

hermes skrev:

finns många som har gjort det men som inte vågar efter att en kille dog på en uppvisning i staterna. har sett någon i plan bee som gör detta

GIXxXER skrev:
finns många som har gjort det men som inte vågar efter att en kille dog på en uppvisning i staterna. har sett någon i plan bee som gör detta
de va som faan, men det måste vara ovanligt, jag har då aldrig sätt någon.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back