"Stunt" Kör aldrig ensam!

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Tja!

fick ett samtal precis från marcus.
han ligger på sös med brutet ben!

som jag uppfatta det så har han gort cirklar och som gick för fort och sedan ramla han och fick buren på benet! mer har jag inte hört men marcus rättar väl mig sen när han kommer hem imorgon!

han ringde mig vid 1 och fråga om jag skulle med och köra, men jag orka inte för jag fyller år idag och ska upp tidigt.. men det värsta var att han inte kunde göra nåt, han hade inga pengar på mobilen så han ringde 112
så kom Polisen ambulansen och brandkåren,
han kommer knappast kunna vara med på några tävlingar iår! :huvet

tror marcus kommer skriva ett bättre historia en jag när han kommer hem han inte snacka med han så mycket! :(

Mvh Andreas

Aj då, de va inge roligt att höra. Hoppas att det inte är nå alvarliagre brutet. Första benbrotten vid stunting i Sverige hittills?

Kom och tänka på en annan sak, stuntar ni alltid på nätterna?

supermoppe skrev:
2320657 Aj då, de va inge roligt att höra. Hoppas att det inte är nå alvarliagre brutet. Första benbrotten vid stunting i Sverige hittills?

Kom och tänka på en annan sak, stuntar ni alltid på nätterna?

ja det har blivit så! marcus jobbar till 12 på kvällen så vi brukar börja köra vid halv 1. mackan sa att han kommer ha det där i cirka 8 veckor sedan ska man träna upp det! :huvet
min mamma snacka med han mamma nyss och han ska in på operation snart :3freak

men om jag ska vara ärlig så tror jag att det berode mycket på dem där power burarna? dem är ganska bredda osv om man gämnför med freestyle ingenity (stavning) får se sen vad marcus berätta. så man får en riktigt uppfattning kommer väl hem imorgon skulle jag tro!

nu ska jag fira min födelsedag! :tuttar

Mvh Andreas

Last edited:
fan vad trist, hoppas att det inte är allvarligt. har tränat själv hela sommaren då ingen där jag bor stuntar....

Andreas! skrev:
2320932 ja det har blivit så! marcus jobbar till 12 på kvällen så vi brukar börja köra vid halv 1. mackan sa att han kommer ha det där i cirka 8 veckor sedan ska man träna upp det! :huvet
min mamma snacka med han mamma nyss och han ska in på operation snart :3freak

men om jag ska vara ärlig så tror jag att det berode mycket på dem där power burarna? dem är ganska bredda osv om man gämnför med freestyle ingenity (stavning) får se sen vad marcus berätta. så man får en riktigt uppfattning kommer väl hem imorgon skulle jag tro!

nu ska jag fira min födelsedag! :tuttar

Mvh Andreas

ojdå hoppas din kompis kryar på sig ,.
och grattis till dig :fyllisar

Grattis killen!

Får hoppas operationen gick bra, och han snart e uppe på hojen igen. krya på dig Marcus

jo köra själv ska man försöka undvika... man vet aldrig vad som kan hända.. hur säker man än må vara... så kan man ju klanta till sej.

Krya på dej marcus!!!!!

O GRATTIS på dej andreas

Shit va trist för dig Marcus.

Hoppas du kryar på dig fort så du hinner åka lite mer den här säsongen.

:pannkyss

jens__E skrev:
2321748 Shit va trist för dig Marcus.

Hoppas du kryar på dig fort så du hinner åka lite mer den här säsongen.

:pannkyss

Ingel: Tack!

vad hans far sa så blir det nog inte mycke köra denna säsong!
blir väl att ha gips osv sen ska han träna upp benet igen osv.

Tråkigt att höra :(

Krya på dig Marcus, så får du komma på kryckor till nästa stunttävling o göra ngr combos lr nåt :rolleyes: :tummenupp

O grattis i efterskott till dig Andreas :fyllisar

.../Yoshi

jens__E skrev:
2327377 Hört nå mer hur det är med han?

Jag lever :tuttar

Vurpade när jag gjorde cirklar, gick hur bra som helst tills jag vurpade. Gasade för mycke när fronten stack ner och vurpade på nå sätt. I fallet så hamnade mitt smalben mellan buren och asfalten så två ben i vänstra underbenet gick av. Ett hade tydligen tittat ut lite grann och gjort ett fint köttsår på baksidan av benet. Blev opererad på Fredagen då dom gick in via knät och skruvade i nå bultar. Har någon form av skena/pjäksa som jag ska ha nu när jag hoppar omkring.
Blir inte så mycke stunting den här säsongen, får satsa mer nästa år.

/M

Jag har ju sagt åt dig att ge fan i cirklarna Markus! Synd att benet gick av, men hoppas det blir ett fint ärr, för sånt gillar brudarna hehe! Krya på dig!!

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu