Stunt gone bad...

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Den här killen behöver lite ny gafelolja... Minst.
Man funderar: hur slutade detta... (tur att stuntare alltid bär riktiga skyddskläder iaf :rolleyes: )

Bifogat

• Stunt gone bad.jpg
    Stunt gone bad.jpg
    42.2 KB · Visningar: 1,673
That'll buff out in no time... :D

Jag tror han fixade det.
Eftersom han är så fokuserad behöver han inga skyddskläder. Samma fokus är dessutom överlägsen alla fysikens lagar.

Slutsats;

Han fixade det!

den cykeln har nog inte fått tillräkligt med kärlek i garaget..

Det fanns väl en gammal tråd om det där med fler bilder och någon förklaring till det hela.

Rent spontant känns det ju som om nån glömde att dra hjulaxeln alt.
att den brast av lite för många stoppies...

Rent spontant känns det ju som om nån glömde att dra hjulaxeln alt.
att den brast av lite för många stoppies...

Snarare bottendelen i gaffeln som brister av fatigue, alternativt dålig gjutning. Varför skulle oljan fara ut om axeln brister, som wdac säjer. Ok, rubb och stubb följer ju med hjulet när det viker sej, så den påverkan du har på hjulaxeln, lär nog vara på hojens högersida.

Som jag skrivit tidigare kommer han ju dessbättre att klara upp situationen pga det fokus som kommer av att köra den hoj han gör. Det har jag snappat upp här på SH, ingen fara alltså!

Hade aldrig hänt om han hade kört en Xkjell-hoj... Då hade han bara "hoovrat" vidare...

Haha, ja diggar hans ansiktsuttryck!

"Fuck, I should have listen to my mom and used the leathers!" :yoparty

läste på nån usa sida att det va ett problem på kaworna, har tydligen hänt ett par gånger?! fanns nån fräck tjofräsgrej att köpa för att minska chanserna att de händer...

Back