stunt fråga clipon ovanför styrkrona??

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
tja en grej ja inte blir klok på e hur de funkar med cliponen ovanför styrkronan
har prövar med original clipon o nollgradiga längre clipon på både cbr o kawwa 636... dem slår ju igenom närm na gör så... tar i framskärmen vill säga... finns de nån som kan förklara allt om clipon ovanför styrkronan? fattar ju att de är för o få en mer upprätt körställning bla... men hela hojen sänks med.. min polar upplevde de också att de blev kukigare o göra stoppis?? hjälp den som kan o vet mvh kenny:confused:

Mina vortex clipon har jag inge problem med dem är över styrkronan, jag har inga problem med stoppiesar heller...

/Andreas

tja en grej ja inte blir klok på e hur de funkar med cliponen ovanför styrkronan
har prövar med original clipon o nollgradiga längre clipon på både cbr o kawwa 636... dem slår ju igenom närm na gör så... tar i framskärmen vill säga... finns de nån som kan förklara allt om clipon ovanför styrkronan? fattar ju att de är för o få en mer upprätt körställning bla... men hela hojen sänks med.. min polar upplevde de också att de blev kukigare o göra stoppis?? hjälp den som kan o vet mvh kenny:confused:

spänn upp gaffeln så den blir stenhård. kolla på nicklas ek när han gör stoppies. det är ju minst 3 centimeter slaglängd kvar som inte används

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti