stunt fråga clipon ovanför styrkrona??

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
tja en grej ja inte blir klok på e hur de funkar med cliponen ovanför styrkronan
har prövar med original clipon o nollgradiga längre clipon på både cbr o kawwa 636... dem slår ju igenom närm na gör så... tar i framskärmen vill säga... finns de nån som kan förklara allt om clipon ovanför styrkronan? fattar ju att de är för o få en mer upprätt körställning bla... men hela hojen sänks med.. min polar upplevde de också att de blev kukigare o göra stoppis?? hjälp den som kan o vet mvh kenny:confused:

Mina vortex clipon har jag inge problem med dem är över styrkronan, jag har inga problem med stoppiesar heller...

/Andreas

tja en grej ja inte blir klok på e hur de funkar med cliponen ovanför styrkronan
har prövar med original clipon o nollgradiga längre clipon på både cbr o kawwa 636... dem slår ju igenom närm na gör så... tar i framskärmen vill säga... finns de nån som kan förklara allt om clipon ovanför styrkronan? fattar ju att de är för o få en mer upprätt körställning bla... men hela hojen sänks med.. min polar upplevde de också att de blev kukigare o göra stoppis?? hjälp den som kan o vet mvh kenny:confused:

spänn upp gaffeln så den blir stenhård. kolla på nicklas ek när han gör stoppies. det är ju minst 3 centimeter slaglängd kvar som inte används

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT