Stunt drevning???

GiXxaH

The Flying Finn
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Gsxr 1000 koppar
:va vet nån här vilken drevning man ska ha på gixxer 1000 om man vill köra 12o`clocks å ape hangs osv.. + en bra hemsida med priser för skrap skydd å liknande ting för stunt åka för nästa säsong?? Tacksam för svar.. Tjoo

Ett sjysst video redigerings program åsså så man kan göra lite grymma filmer till er sporthojs fånar :tungan och alla er andra.

Hejpåer.......! :banana

GiXxaH skrev:
:va vet nån här vilken drevning man ska ha på gixxer 1000 om man vill köra 12o`clocks å ape hangs osv.. + en bra hemsida med priser för skrap skydd å liknande ting för stunt åka för nästa säsong?? Tacksam för svar.. Tjoo

Ett sjysst video redigerings program åsså så man kan göra lite grymma filmer till er sporthojs fånar :tungan och alla er andra.

jag har Ulead Video Studio 6, funkar priiiiiiiima!

Funkar med originaldrevning. Men annars upp 10 eller så bak och ner 2 fram så blire bra. Själv har jag upp 19 bak.

GiXxaH skrev:

jag har 62 kuggar(+20) bak och 14(-3 tror jag) fram på min gixxerr 1000, skrapskydd bygger du själv av plattjärn

fetabakdrevet köper du hos touringbutiken

:yoparty Thanks grabbar för era raka snabba svar..

:en tacksam Gix busare :tummenupp

tja!! gixxer!! din drevning motsvarar alltså upp 29 pinnar bak!! hur är den att köra med sån häftig drevning!! ??

bonebreak skrev:
tja!! gixxer!! din drevning motsvarar alltså upp 29 pinnar bak!! hur är den att köra med sån häftig drevning!! ??

:va vet ej har lixom inte testat det än men ska komma med ett svar så fort jag kan..................... Nästa sommar! :tungan

GIXxXER skrev:
jag har 62 kuggar(+20) bak och 14(-3 tror jag) fram på min gixxerr 1000, skrapskydd bygger du själv av plattjärn

:jisses

GIXxXER skrev:

filma!!! :banana

drevning

GIXxXER skrev:

Jag åker med 15 upp bak och vill inte marsha mer än 90.
Med den där drevningen vill du nog inte marsha mer än i 50.
Finns heller ingen andledning att ha så extreme drevning i och med att man har ju andra växlar än 6 att åka på det är bara vad jag tycker och du bör minst åka med orginal drevningen fram om inte upp 1 eller 2 kugg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti