Ett sjysst video redigerings program åsså så man kan göra lite grymma filmer till er sporthojs fånar

Hejpåer.......!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GiXxaH skrev:vet nån här vilken drevning man ska ha på gixxer 1000 om man vill köra 12o`clocks å ape hangs osv.. + en bra hemsida med priser för skrap skydd å liknande ting för stunt åka för nästa säsong?? Tacksam för svar.. Tjoo
Ett sjysst video redigerings program åsså så man kan göra lite grymma filmer till er sporthojs fånaroch alla er andra.
Hejpåer.......!![]()
GiXxaH skrev:vet nån här vilken drevning man ska ha på gixxer 1000 om man vill köra 12o`clocks å ape hangs osv.. + en bra hemsida med priser för skrap skydd å liknande ting för stunt åka för nästa säsong?? Tacksam för svar.. Tjoo
Ett sjysst video redigerings program åsså så man kan göra lite grymma filmer till er sporthojs fånaroch alla er andra.
Hejpåer.......!![]()
bonebreak skrev:tja!! gixxer!! din drevning motsvarar alltså upp 29 pinnar bak!! hur är den att köra med sån häftig drevning!! ??
GIXxXER skrev:jag har 62 kuggar(+20) bak och 14(-3 tror jag) fram på min gixxerr 1000, skrapskydd bygger du själv av plattjärn
fetabakdrevet köper du hos touringbutiken
GIXxXER skrev:jag har 62 kuggar(+20) bak och 14(-3 tror jag) fram på min gixxerr 1000, skrapskydd bygger du själv av plattjärn
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti