Stunt bike!

summerbar

summerbark
Gick med
11 Jul 2004
Hoj
KTM
Vad är det egentligen som gäller om man vill ha en stuntbåge?? :va
Ska man satsa på insprut eller kan man nöja sig med en billig 92 eller 95 eller någon sån leksak.... :kocko

Finns det någon hoj som är att föredra för en rimlig peng...
Puckar får man ju köpa själv eller bygga båge bara...

Det gäller ju att bågen klarar att stå rakt upp och ännu kunna gå och få bensin o så...
Hörde något om att man skulle behöva muckladit annan bränsle pump o sånt...

Stunt trix e fett :yoparty

summerbar skrev:
Vad är det egentligen som gäller om man vill ha en stuntbåge?? :va
Ska man satsa på insprut eller kan man nöja sig med en billig 92 eller 95 eller någon sån leksak.... :kocko

Finns det någon hoj som är att föredra för en rimlig peng...
Puckar får man ju köpa själv eller bygga båge bara...

Det gäller ju att bågen klarar att stå rakt upp och ännu kunna gå och få bensin o så...
Hörde något om att man skulle behöva muckladit annan bränsle pump o sånt...

Stunt trix e fett :yoparty

Köp min går finfint rakt upp.

Edit: För att svara på frågan så vissa cyklar verkar gå fint fast dom har förgasare och andra inte. Jag har inga problem med min men Jompa som kört ZX9 sa att hans bluddrade när han körde högt. Vad du ska ha beror på plånboken och vad du kommer över. Jag funderar på att byta till en Honda 929 med insprutning. Nästan alla Hondor är populära stuntmaskiner. Allt från gamla CBR 600:or till 954. Billigast är nog att köpa en rejskörd CBR 600 med några år på nacken.

Last edited:
Aha... Låter faktiskt intressant... Glöm inte att PM:a min om du tänker sälja...

La till dig på ICQ... jag rensar lite inlägg i tråden så vi inte gör en säljesannons av det hela...

Back