Idioter - Ja!
Underhållande - Ja!
Nu lovar Ni att inte försöka göra likadant, OK?
Jag vet att där har varit filmer från dessa killar tidigare, men någon kanske inte har sett just denna. I mitten av filmen kraschar killen på R1:an rätt rejält.
Man måste ha Winrar för att extrahera/attrahera filmen.
http://stuntattitude.free.fr/stunt_attitude_full.rar
Underhållande - Ja!
Nu lovar Ni att inte försöka göra likadant, OK?
Jag vet att där har varit filmer från dessa killar tidigare, men någon kanske inte har sett just denna. I mitten av filmen kraschar killen på R1:an rätt rejält.
Man måste ha Winrar för att extrahera/attrahera filmen.
http://stuntattitude.free.fr/stunt_attitude_full.rar

det missade inte jag då
Måste ha gjort ont 
