Stuntåkning

Chronic skrev:
Du bad ju om det, med din märkliga fråga, så varför gnälla då?
Det känns ju som om du inte har läst min fråga över huvudtaget. Har inte gnällt någonstans om någonting. En fråga bara om hur stuntåkare försäkrar, trodde inte att den var så svår.
Eller jag kanske skall vara spydig mot alla inlägg i framtiden? Trodde detta var ett forum där man fick ställa frågor om saker man undrar över och få ett vuxet bemötande. Men tack ändå för ditt inlägg det var konstruktivt och givande.

!!!!!!!!!

Har inte planerat att göra mig för illa :D

rikard1979 skrev:
Om du kör utan trafikförsäkring, hur är du själv skyddad då(försäkringsmässigt)? Kanske räcker en olycksfallsförsäkring för dessa typer av olyckor? :3freak

försäkring??? på ett stuntlik???. ända gången hojen haft försäkring är när den gått på gatan annars är den en äkta trailerqueen. då hjulen oftast är ovala på vägen hem :yoparty

....

min är ju dock inget lik och hjulen är jämnt runda så!!!
Men den är inhandlad för att endast gå som stunthoj men jag gillar ändå att den ser bra ut :tuttar

GIXxXER skrev:
försäkring??? på ett stuntlik???. ända gången hojen haft försäkring är när den gått på gatan annars är den en äkta trailerqueen. då hjulen oftast är ovala på vägen hem :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN