Stulna skinställ!!

RR_larsson

Äntligen på pallen:)
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
KTM EXC 530 -10, R1 -07 race såld
Har fått mina skinställ stulna i Finspång!:mad:

Skulle lasta bussen idag och fara till sviestad på träning men så blev det icke!
Nån har brutit sig in och snott båda mina AXO skinställ till ett värde av ca 20 000kr + ett Halvarsson ryggskydd

Skickar med bild på det ena stället storlek 52 AXO X-Ray MYCKET ovanlig modell! Ser nån ett sånt tillsalu eller blir erbjuden köpa är det ganska sannolikt mitt, det andra var av enklare modell svart/grått delat AXO..

Tårta till den som snubblar över dom och kontaktar mig:)
Tel nr: 0739045938

Bifogat

• sviesta RR_larsson.JPG
    sviesta RR_larsson.JPG
    39.8 KB · Visningar: 212
RR_larsson skrev:
2398936 Har fått mina skinställ stulna i Finspång!:mad:

Skulle lasta bussen idag och fara till sviestad på träning men så blev det icke!
Nån har brutit sig in och snott båda mina AXO skinställ till ett värde av ca 20 000kr + ett Halvarsson ryggskydd

Skickar med bild på det ena stället storlek 52 AXO X-Ray MYCKET ovanlig modell! Ser nån ett sånt tillsalu eller blir erbjuden köpa är det ganska sannolikt mitt, det andra var av enklare modell svart/grått delat AXO..

helvete larsson,.
samma sak hände ju mig för ett tag sen.. vi finspångare är utsatta
död åt dom helvetena

Dom har inte stulit något annat då? jag t.ex. förvarar alla mina hojgrejer på ett ställe. Så blir det inbrott är jag körd.
Eller du kanske bara hade skinnställen där?

EricMetal skrev:
2472195 helvete larsson,.
samma sak hände ju mig för ett tag sen.. vi finspångare är utsatta
död åt dom helvetena

Har dom vart på dig också? J'vla snorungar är vad det är!! Man vet ju vilka j'vla F***or det är som håller på men vad ska man göra. Fick brev från polisen efter nån vecka också "ärendet nedlagt":tummenupp men trafikbevakning har dom tid med!

Kraschpucken skrev:
2472201 Dom har inte stulit något annat då? jag t.ex. förvarar alla mina hojgrejer på ett ställe. Så blir det inbrott är jag körd.
Eller du kanske bara hade skinnställen där?

Dom stal konstigt nog "bara" skinnställen och ett ryggskydd!:va . Hade svindyra däckvärmare låg på golvet helt synligt osv... Iprincip all utrustning förrutom hojjen fanns i bussen så det "kunde vart värre". Går å väntar på att förs bolaget ska höra av sig nu iaf :rolleyes:

RR_larsson skrev:
2474816

Dom stal konstigt nog "bara" skinnställen och ett ryggskydd!:va . Hade svindyra däckvärmare låg på golvet helt synligt osv... Iprincip all utrustning förrutom hojjen fanns i bussen så det "kunde vart värre". Går å väntar på att förs bolaget ska höra av sig nu iaf :rolleyes:

Idioterna visste säkert inte vad däckvärmarna var för något. Dom trodde säkert det var sovsäckar för smådjur... :rolleyes:

Kraschpucken skrev:
2474833 Idioterna visste säkert inte vad däckvärmarna var för något. Dom trodde säkert det var sovsäckar för smådjur... :rolleyes:

Idioterna visste heller inte att jag glömt låsa bakdörren utan bröt sönder den endå:yoparty

säkert dom där knarkarna som terroriserar finspång :mad: , tar bara sånt som dom vet att dom kan få pengar snabbt för. att dom sedan har brutit upp en olåst dörr tyder ju på att dom inte är alltför smarta, på jobbet hade dom försöt lyfta bort en dörr med en vanlig glass ruta i :huvet

Nu orkar jag inte kolla vart metropolen Finspång ligger i vårt avlånga land men en snabb sökning på blocket ger:

http://www.blocket.se/vi/8980641.htm?ca=23_8_s

Nu tror jag inte att det är detta stället du söker, men vill endå informera dig. Håll grajlorna öppna på blocket ett halvår fram.

RR_larsson skrev:
2398936 Har fått mina skinställ stulna i Finspång!:mad:

men får du ut nåt på försäkringen då?
jag fick inte ett skit när dom gjorde inbrott i bilen o snodde mitt skinnställ men efter mycket om och men så gick det på hemförsäkringen, billigare självrisk dessutom :tummenupp

Freon_leon skrev:
2474870 säkert dom där knarkarna som terroriserar finspång :mad: , tar bara sånt som dom vet att dom kan få pengar snabbt för. att dom sedan har brutit upp en olåst dörr tyder ju på att dom inte är alltför smarta, på jobbet hade dom försöt lyfta bort en dörr med en vanlig glass ruta i :huvet

Använd uteslutningsmetoden...sitter det två knarkare på torget med skinnställ på sig och en kofot i näven...ja, då lär dom nog vara skyldiga!:D

Nej, synd är det att folk inte kan skilja på mitt och ditt!! Hoppas dom åker dit.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman