Stulna hojar Stockholm

Min GSX-R750 blev ambitiöst stulen ur föreningens garage mellan den 1-21 april, men indikationen är senaste veckan. Årsmodell -00 och i fint skick.

Regnr RKX 127

Alla tips är välkomna!

08-5855 3216

// JohanView attachment 383601

Inte helt 100 på att det är just den. Stod parkerad mitt på medborgarplatsen i söndags.

Det står en exakt likadan på Kungsholmen, Thorildsplan. Om den står kvar idag kan jag kika regnr. och återkomma. Dock har den en passagerarcuts vill jag minnas. Ber om att få återkomma.

Rapporter på en KTM i söderort är välkomna.

Orange/Svart med effektsystem. (Den hörs tydligt även på avstånd) Föraren i afton har rakad skalle (gissningsvis runt 30) och kör för närvarande utan hjälm och har en ljus skinnjacka och jeans.

Hojen har lyse fram men saknar belysning och regskylt bak men i övrig normal bakskärm vad jag kunde se.

Senast sedd på väg från Bagarmossen på väg mot Skogskyrkogården/Enskede/Kärrtorp.

Den här kommer vi se/höra mer om.

Bara en tidsfråga innan sheriffen får häng på honom, högt väsnandes hojar utan reg.skylt och belysning som framförs av rakade snubbar i jeans har en tendens att dra till sig viss uppmärksamhet.

En grön Speed triple är funnen och bärgad, likaså är ägaren kontaktad och han har åter hopp om mänskligheten trots våldtagen hoj :tummenupp
Kampen mot mänsklighetens smuts fortsätter..

Jag fick idag höra att Dalens Trafikskola igår på dagen blev bestulna på sin KTM 690 Duke -12! Då många som jobbar där är vänner till mig tänkte jag posta om det här också ihopp om att den återfinns!!

MCn är Vit/Svart och har en "Dalens Trafikskola" dekal på skärmen ovanför lyktan!
Reg NTJ 464!

Hör av er till Dalens Trafikskola (Andreas Sund) eller till Polisen om ni ser hojen!

Jag fick idag höra att Dalens Trafikskola igår på dagen blev bestulna på sin KTM 690 Duke -12! Då många som jobbar där är vänner till mig tänkte jag posta om det här också ihopp om att den återfinns!!

MCn är Vit/Svart och har en "Dalens Trafikskola" dekal på skärmen ovanför lyktan!
Reg NTJ 464!

Hör av er till Dalens Trafikskola (Andreas Sund) eller till Polisen om ni ser hojen!

Bra info :tummenupp

Håller koll och spanar i området.. Dalens Trafikskola är ganska nära så det är inte helt omöjligt att den dyker upp här.
Har du mer detaljer runt stölden så får du gärna skicka ett PM.

Hej
En svart Yamaha R1 -02 stals inatt (1-2 maj) från uddvägen 6 i Sickla. Stölden måste ha ägt rum mellan kl 24.00 och 08.00. Den var låst med styrlås och bromskivelås, bitar av styrlåset låg kvar på plats.

Kännetecken:
- Mattsvart tank (hemmasprejad)
- Blanksvarta kåpor
- Böjd bromspedal
- EVO slipon

IMG_2766.jpg

Regnr: SYJ 682
Kontakt: 076-2104940

Uppskattar all hjälp och tips jag kan få

//MVH

Till er som fått hojarna stulna kan jag rekommendera en tur i tensta/rinkeby området kbällstid. Min Ducati hade under sin tid som stulen setts mycket runt området.

Njae..

Såg en 2-takt 250-350 cross/enduro på cykelvägarna runt huvudsta idag. Helvit med blå sadel. Varken klistermärken eller regplåt. Inga lampor. Kördes av en yngre kille med västafrikanskt ursprung.

Ktm 640 lc4, '05, xwj430. Stulen natten till idag från geneta i södertälje. Underbar stad.

Jo, eller hur...
Hade inbrott i mitt o grannens garage, Västergård i Södertälje, natten till 9/5. Min Vstrom förblev orörd, men grannens KTM sfx450 -04 och all tillhörande crossutrustning försvann. Ser ut som på bilden, men med orangea handtag och nya Michelindäck.946247_373436899440221_1875469602_n.jpg

Hej,

Min KTM 950 -06, blev stulen kvällen/natten mellan 16/17-05.

* REGnr: GEP475
* 1 kugg neddrevat fram.
* Acraprovic slipon.
* Metzeler Roadtec Z6 däck. Nytt framdäck förra säsongen, bakdäck i bra skick.
* Div. KTM Detaljer.
* ChassiNr.: VBKVS44056M926525
* MotorNr.: 0662525847

Alla tips är välkomna!
0707794331

http://www.stulnafordon.se/?fordon=739
KTM950SM-06 STULEN.jpg

stulen.jpg

Såg på facebook att någon sett den på Brantholmsgränd / Ekholmsvägen i Skärholmen.

Någon som saknar den?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...