Stulna hojar i Malmö..

TTR skulle väll iväg o kolla på KLX/KLRen idag. Han borde ju veta hurdan säljaren är och varför han har så många hojar.

MBGIRL skrev:
Är det inte killen som håller på o importerar hojar?

Det är möjligt, så jag säger inte att det är dessa som är stulna, men man blir lätt misstänksam när det precis har stulits många hojar här i Malmö

Han importerar från Tyskland, har gjort den en längre tid kolla datumen på när annonserna är insatta. han har en lite filial på limhamn. Bra att var vaken iallafall :tummenupp

Det var 60 nya suzuki eu moppar som blev tjorade i malmö

hejs.. TTR här.. skulle kolla på hojjen i helgen men killen kunde inte igår och jag kan inte idag.. men jag tänker inte köpa grisen i säcken.. man får bara kolla upp lite mer.. men när jag snackade med han sa han att det var import hojjar.

// mvh

Jag såg dom anonserna för ett tag sen med, men är det som nån sa här att killen har en filial, så låter det ju vettigare...
Men snubben som ville få sålt 100 st. fabriksnya Hayabusor lät lite kaiko med, men som sagt, har man verksamhet så stämmer det väl. Frågan är bara hur man hostar upp cash till 100 Hayabusor hehe.

P-son skrev:
Kan man ringa polisen ang. detta? Uppenbart att det är nåt skumt lixom!!! :va

En lite fråga; hur kan du göra ett sådant inlägg när du absolut inte har en aning. Enligt dig så var det skumt!!!. Ta reda på fakta innan man uttalar sig. I Malmö är det relativt kännt att Göran tar hem hojjar. Det finns även en persson i S-torp som har massor med hojjar till salu, är detta också skumt?.

Så nästa gång kan du väl tänka dig för lite :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park