Stulna hojar Hbg!!

• Thread starter Thread starter WS6
  • Start date Start date

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Hoj
Yamaha FZS 1000
Att folk inte vet skillnad på mitt och ditt..
Ducati 748: BLF938. Honda CBR 600F: DXL898. Stulna från garage 3/8 eller 4/8 från Smedjegatan i Helsingborg.

En vän till mig som blivit utsatt, har du sett/hört något?

Fixa gärna upp några bilder och kännetecken på dom så vi vet ad vi ska spana efter.

kontakta wonderwizard här på forumet, den bästa hojfinnaren vi har i sverige:tummenupp

Ska hålla utkik efter dessa hojar, med tanke på vilken adress dom stått på, så vet jag en känd mc tjuv som brukar hålla till på N. tvärgatan , Gustav adolfs gata

då kanske det finns hopp om att finna dessa.

säkert stulna för nöjeskörning

skicka gärna ett pm med mobilnummer till någon av ägarna (eller båda)

Igår eller idag, fick veta av min vän idag, precis innan jag skrev det här!
Har du fått pm av mig?

ja, det har kommit, sparat nummret. samt reg nummer på hojarna.
såg en svart cbr av äldre modell utan kåpor idag.. hann inte se reg. nr på den bara

några speciella kännetecken på den ? klistermärken, system, bulor, repor mm mm ?

såg en svart cbr av äldre modell utan kåpor idag.. hann inte se reg. nr på den bara

några speciella kännetecken på den ? klistermärken, system, bulor, repor mm mm ?

"Inte mycket mer än att den är helt svart utan några som helst dekaler. Fälgarna är mörkgrå. Så den ser inte ut som någon annans, men de idioterna hade ju sprayat Fiddes svart. Så min är säkert inte samma färg längre. Men alla kåpor är olika färger på baksidan, men det syns ju liksom inte.. En reva i sadeln.. Kan inte komma på mer. Jag hann inte göra mycket mer personligt med den."

Den nakna svarta har ingen plåt, såg den själv i går.

Då stod den vid Pålsjökrog och jag min dumma nöt reflekterade inte över att den kanske var stulen föräns jag kom hem..

Last edited:
Jag såg också en svart utan skyltar igår. Reagerade inte förrän han kommit en bit... På Södergatan tillsammans med en röd, nyare hoj (såg ut som en R1a?)
Det är min CBR som fortfarande saknas... WS6 har skött kontakten till mig (Tack för det!).
Så om någon ser något är jag supertacksam om ni hör av er.
Som sagt hittades Duccen igår. Vet inte när den kan ha brunnit. Den var spraymålad svart.
De vet precis hur de ska göra för att man inte ska se vilken det är direkt... :/

Finns tyvärr inga mer kännetecken. Den var nylackad svart, precis ihopskruvad efter en hel vår i garaget. Inte ens en bula någonstans. Hann köra fyra gånger, så den hann liksom inte bli skadad någonstans... Men det är kanske de mörkgrä fälgarna som skulle kunna särskilja den från någon annan hoj. Ser iofs svart ut på håll. Jag skulle lackat den rosa istället
Håller tummarna för att någon ser nåt i helgen.

Finns tyvärr inga mer kännetecken. Den var nylackad svart, precis ihopskruvad efter en hel vår i garaget. Inte ens en bula någonstans. Hann köra fyra gånger, så den hann liksom inte bli skadad någonstans... Men det är kanske de mörkgrä fälgarna som skulle kunna särskilja den från någon annan hoj. Ser iofs svart ut på håll. Jag skulle lackat den rosa istället
Håller tummarna för att någon ser nåt i helgen.

jag har ditt nummer, ser jag den, försöker jag ta tillbaka den.

Ringa polis eller sköta det själv ? e den försäkrad ? vill du ha den hel tillbaka ?

Jag såg också en svart utan skyltar igår. Reagerade inte förrän han kommit en bit... På Södergatan tillsammans med en röd, nyare hoj (såg ut som en R1a?)
Det är min CBR som fortfarande saknas... WS6 har skött kontakten till mig (Tack för det!).
Så om någon ser något är jag supertacksam om ni hör av er.
Som sagt hittades Duccen igår. Vet inte när den kan ha brunnit. Den var spraymålad svart.
De vet precis hur de ska göra för att man inte ska se vilken det är direkt... :/

Den röda är väl en R6a? Har sett den ett par gånger till och från L-A. Alltid bara med hjälm som skydd. Tror att Wonder vet vem brukar den.

jag har ditt nummer, ser jag den, försöker jag ta tillbaka den.

Ringa polis eller sköta det själv ? e den försäkrad ? vill du ha den hel tillbaka ?

Tack! Det är skönt att veta att någon annan har ögonen på de som gör fel.
Jag har inte tänkt mycket på det, om den ska tas tillbaka, eller om farbror blå får sköta det. Hade vart skönt om de kunde gripa dem samtidigt! Den är försäkrad. Vill gärna ha den hel tillbaka, men den är väll så pass våldtagen nu efter en vecka, så det är kanske inte mycket att få tillbaka.
Men ring om du skulle se den, absolut!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...