sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Var nere i egypten i veckan på semester. Var på en tur till kairo och såg på lite smått o gott som pyramider och en jäkla massa sand. När vi åkte i bussen inne i Kairo så stod det en BMW 3-klass utanför en bilhandlare. Inget konstigt med det kanske, men när jag såg att den hade tyska nummerplåtar så började jag undra lite granna. Tyvärr hann jag inte skriva upp nummerskylten. Pratade med en kompis som är reseledare där nere, han sa att det var väldigt vanligt att folk kom i bilar som de inte ens tagit bort gamla plåtarna på utan bara satt på nya egyptiska.
Blir så jäkla less när man hör sånt och undrar hur sånt ska stävjas. Tilläggas ska att trafikpolisen nere i egypten är som några riktiga pajaser. Inga man har respekt för överhuvudtaget utan mest blir förbannade på när de är i vägen.
Men en sak som är säker är att det inte är några hojar som går på export dit ner, för den som vill dö så är det säkraste sättet att sätta sig och köra hoj i egypten.
Blir så jäkla less när man hör sånt och undrar hur sånt ska stävjas. Tilläggas ska att trafikpolisen nere i egypten är som några riktiga pajaser. Inga man har respekt för överhuvudtaget utan mest blir förbannade på när de är i vägen.
Men en sak som är säker är att det inte är några hojar som går på export dit ner, för den som vill dö så är det säkraste sättet att sätta sig och köra hoj i egypten.