Stulna backspeglar x 5

SLOE

gasar och blundar
Gick med
9 Dec 2006
Hoj
R1200GubbSläde
Har i skrivande stund blivit av med fem (Japp, udda antal, de har ibland tagit en i taget) backspeglar under en treårsperiod. Då jag parkerar på olika ställen och haft två olika hojar blir jag lite förundrad – Är det fler än jag som blir av med speglarna på det här sättet? Parkerar på gatan inne i stan.

Jag blev av med en backspegel på bilen på en infartsparkering. Bara glaset. Nytt glas kostar 2.800:-/st. Och jag som tänkte spara några hundralappar och vara lite miljövänligt genom att ta bussen till stan en månad...

Har haft hojar parkade på gatan i stockholmsområdet i snart 15 år och det har inte hänt hittils. Däremot har jag blivit av med tre hela hojar och fått två tändningslås sönderbrutna.

Dock har jag sällan parkat innanför tullarna nattetid så det kanske är idioter som snor dina speglar på väg hem från krogen?

Aldrig blivit av med en backspegel (på det viset).
Bryter dom sönder speglarna eller skruvas dom snyggt och prydligt loss?

Dock har jag sällan parkat innanför tullarna nattetid så det kanske är idioter som snor dina speglar på väg hem från krogen?

Jag tänkte att det var något sånt, så för att slippa det parkerade jag den gömd bakom ett sophus på innergården så jag ser hojen från fönstret. Efter två veckor var dock ena spegeln borta igen!

Aldrig blivit av med en backspegel (på det viset).
Bryter dom sönder speglarna eller skruvas dom snyggt och prydligt loss?

Som tur är skruvar de bort dem, snyggt och prydligt och inga skador någonstans! Man får vara glad för det lilla...

Nån som tycker illa om dig? Känns ju lite lagom knepigt att sno backspeglar... Säkert nåt moppefucko som ska pimpa sin plastpulka med mass aspeglar. :näsblod

Hmmm nått ilsket ex eller nån humoristisk polare som roar sig? Själv råkade jag ut för att min dåvarande make snodde min bil... på skämt då... poliserna och jag uppskattade inte alls det humoristiska :dummer och ja han är numera placerad snyggt i ex-skaran

Nån som tycker illa om dig? Känns ju lite lagom knepigt att sno backspeglar... Säkert nåt moppefucko som ska pimpa sin plastpulka med mass aspeglar. :näsblod
Ja, lätt att bli konspiratorisk! Står en sån mods-vespa med tusen speglar och lysen och vafan som helst på i området, så din teori är inte helt omöjlig! Men jag har ju både flyttat och bytt hoj och anser väl att jag är rätt älskvärd. :kär

Hmmm nått ilsket ex eller nån humoristisk polare som roar sig? Själv råkade jag ut för att min dåvarande make snodde min bil... på skämt då... poliserna och jag uppskattade inte alls det humoristiska :dummer och ja han är numera placerad snyggt i ex-skaran
Hahaha, svårt det där med humor...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...