Stulet

RD500

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
yzf1000r Ktm520 nc24 xtz750 dr650
kompisen har haft på hälsning 4st mc och 1 moped stals i början av veckan utan för vattholma 1st RD500 -84, CR250, MTX125,YZ125 samt reju drac super motard -01 :mad:

RD500 skrev:
kompisen har haft på hälsning 4st mc och 1 moped stals i början av veckan utan för vattholma 1st RD500 -84, CR250, MTX125,YZ125 samt reju drac super motard -01 :mad:

OOOoohhhh, Jobbigt med tjyvar!
Ska hålla ögonen öppna! Vill juh att de fina tvåtaktarna hittar hem igen!
Vart i vattholma var dem förvarade?
Moder bor där ska fråga henne om hon hört/sett någet!
Lycka till med att få tillbaka hojjarna!

Stulen RD

ReDan skrev:
OOOoohhhh, Jobbigt med tjyvar!
Ska hålla ögonen öppna! Vill juh att de fina tvåtaktarna hittar hem igen!
Vart i vattholma var dem förvarade?
Moder bor där ska fråga henne om hon hört/sett någet!
Lycka till med att få tillbaka hojjarna!

HEJ dom stod i Tensta några km från Vattholma mot Björklinge tack för att du vill hjälpa till jag heter Micke det var mina hojar.

Fan va trist, jag lider med dig.
Är det ingen som har sett nåt skumt, Jag bor själv i Tensta och jag tycker folk brukar vara bra på alerten här ute, om det så bara är bilar som de inte känner igen. Hur gick stölden till, vart stod hojarna?

RD500 skrev:
Två av dom är åter funna rd500 mtx 125 polisen hittade dom i närheten av Rånäs. Vad man vet till 100% är att dom stal en häst transport i salst /tensta
och fraktade hojarna i släpet hittades i när heten av knutby så troligtvis finns dom andra hojarna och moppen i det området

RD500 skrev:
Två av dom är åter funna rd500 mtx 125 polisen hittade dom i närheten av Rånäs. Vad man vet till 100% är att dom stal en häst transport i salst /tensta
och fraktade hojarna i släpet hittades i när heten av knutby så troligtvis finns dom andra hojarna och moppen i det området

Skönt att dom har hittat 2 av dom, nu är det bara att hoppas att dom hittar resten också. Var dom i bra skick när dom hittades?

/Jocke

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...