Hej alla...
Så...efter två (2) veckors hojägande så var det nu slut på det roliga. Glad i hågen efter att ha köpt en ny tailguard åkte jag till kontoret för att montera. Dock fanns det ingen manual till så jag tänkte leta upp en på nätet. Jag parkerade hojen tre meter från det fönster där jag har mitt skrivbord och som vetter mot vändzonen och låste hojen och gick in. 30 minuter senare när jag kommer ut för att börja montera står det en V70 på samma plats som jag nyss parkerat
Vad i helvete är det för fel på folk...jag önskar så innerligt att jag hade kommit ut medans stölden pågick...herregud vad nödvärn (gäller även saker) skulle ha dragits till sin spets.
Om någon mot all förmodan skulle se en Suzuki GSX1000r-02, Blå/Vit, Regnr: TDH 184 med Yoshi helsystem, svart hugger från Pyramid, och mörkt kåpglas snälla slå en signal på 070-935 44 22 eller 08-545 422 80 (jobbet dagtid).
Det ska bli mindre kul att försöka få rätt ersättning från Folksam och jag undrar verkligen hur dom värderar extrautrustning, misstänker att man får en spottstyver om ens något alls. Har också mina aningar att det inte är 3 dagars handläggning utan att den här sommaren är förstörd i avseendet att åka motorcykel.
FY FAN VAD RUTTNA VISSA MÄNNISKOR ÄR...