Stulen :-(

Kaffemannen

Medlem
Gick med
17 Apr 2015
Ort
Mitt i skogen
Hoj
Triumph Sprint + en hög cyklar
För första gången någonsin har jag fått en mc stulen, eller ett fordon överhuvudtaget...
På resa, 60 mil hemifrån...
Så jäkla ledsen, förbannad och besviken nu.
Så jäkla förvånad när den var inte stod där jag lämnade den.
Vi som hade så många planer för veckan.
Jag som gillade min hoj så mycket!

En Triumph sprint 955. Blå med svart kåpglas. Försvann i Råå, Helsingborg i måndags...
Räknar inte med att se den igen...
 
Hoppas det löser sig för dig, sjukt tråkigt att höra :( Skall hålla utkik ifall den rör sig norr över!
 
Last edited:
Fy fabian... lider verkligen med dig! Har själv haft en silvergrå Sprint-missil -03. Gick så fint i motorn.
Vi håller utkik om den syns någonstans norrut (från HBG).

/H
 
Håller ögonen öppna i Helsingborg! Kan köra en sväng och kolla där min blev upphittad innan den stals igen för 2 år sedan.
 
Surt! :huvet
Ännu jobbigare att det inte hände hemma hos dig. Hade varit lite enklare allt då..

Hoppas nån hittar den i samma skick
 
Tusan oxå, jag såg en blå sprint med mörkt glas i södra delarna av hbg igår. Om jag minns rätt var det en ST typ 02-03. Har du några enkla kännetecken?
Sålde precis en RS så man ser direkt om det är en sprint man möter :)
 
håller extra koll...

bild ? kännetecken ? är den helförsäkrad ? om jag nu råkar putta omkull tjuven med bilen
 
Kännetecken... Ett Delkevic slipon i kolfiberlook. Vid tanklocket en ring för tankväska.
Hållare för Tomtom GPS ovanför tändningslås.
20180713_163457_HDR~2.jpg
Känns som semestern är lite kraschad, men stort tack för ert stöd!
 
Usch, det gör ont i hela kroppen vid känslan att hojen blir stulen....

Kan nog inte säga något som lindrar då det redan sabbat upp din resa, hoppas den/de som gjorde det åker fast och att du får tillbaka hojen i ursprungsskick...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top