Stulen?

En del afrikanska stammar lever i tron att kameror stjäl deras själar, inte konstigt att våra gentlemän på bilden blev upprörda när kolonialherren knäppte bilden i ett försök att beröva dom deras andliga förmågor.

Gjort samma sak 2 gånger, 2 mil hemifrån efter kolven nöp, fick inte igång den så man va lite bitter, när man putt den ca 1 mil så testar jag starta den, nä lite lågt komp, kom till en backe o den hoppa igång, puttra hem sista biten.

Samma vissa några v senare, kedjan brast 1 mil bort, ja ja bara putta :banana

Men blir man irriterad av att bli fotad så finns det olika anledningar att se på det, jag skulle lätt poserat ;)

Hojen i fråga är troligen en Honda CR125 troligen år efter 2001. kunde vart en CR80 men tycker den är lite stor för det CR250R gränsfal

Om jag skulle behöva knuffa någon av mina motorcyklar på ett sätt som väckte misstankar om att den var snodd och någon skulle reagera på det hade jag blivit glad.

Undrar också var alla sporthojs badasses är som ska slå in skallar med KjetTing?

Dom kanske har köpt den på blocket och eftersom det är olagligt att köra cross på allmän väg så puttar dom den till crossbanan där dom även förvarar sin personliga utrustning.........NOT!!!

Ett problem med sådana gamla ''skitcrossar'' är att dom kanske saknar relevanta ägaruppgifter eftersom dom inte har tävlats med på sista tiden. Det medför att brottsutredningarna blir betydligt svårare.

Den förre ägaren kanske är osäker om han ''vill'' anmäla stölden.

Back