stulen?

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Jag vet inte om de finns en liknande tråd men jag såg en tveksam förare på en VIT HONDA CBR1000RR ikväll innan jag tog bussen hem vid 23:50 ifrån kungsportsplatsen. Han var mörk, klädd i jeans vit hodie, sneakers och hade en tjej på, körde runt busshållsplatsen gasade som en tonåring mm. jag har reg nr om någon vet med sig att den är stulen... (om de nu spelar ngn roll)

:va

Edit: ja ingen hade ju hjälm, därav att jag reagerade.

Har du regnr kan du ju alltid kolla på Transportstyrelsen om den är stulen.

skicka sms med reg. nr till 72503

eller så får du faxat alla uppgifter via transportstyrelsens hemsida, så kan du ringa personen som äger den & se ifall han saknar den

Om du har en android-mobil kan du ladda ner fordonsjägaren och kolla direkt i mobilen om ett regnr är anmält som stulet. :tummenupp

skickade sms till de numret, verkar inte va stulen. kreditköp och ägarens namn är inte direkt svenskt så antar att de bara var ngt miffo... ^^

Tack för numret iaf, blir å spara de.

Men fordonsjägaren visar inte allt som är stulet! <- Skitapp

OK då, men en annan app är Fordonskoll, det funkar bra, den slår mot transportstyrelsen, samma som om man går in på webben.

Recension

fordonskoll-qr.png

skickade sms till de numret, verkar inte va stulen. kreditköp och ägarens namn är inte direkt svenskt så antar att de bara var ngt miffo... ^^

Tack för numret iaf, blir å spara de.

Såg en snubbe häromdagen som körde med slicks i regn!! Skickade sms till de numret, verkar inte va stulen. inte kreditköp och ägarens namn är direkt svenskt (möjligen finskt) så antar att de bara var ngt miffo... ^^ :tummenner

Annars vaket, tycker jag :tummenupp

Last edited:
Såg en snubbe häromdagen som körde med slicks i regn!! Skickade sms till de numret, verkar inte va stulen. inte kreditköp och ägarens namn är direkt svenskt (möjligen finskt) så antar att de bara var ngt miffo... ^^ :confused:

ja ja nu ska vi inte hetsa upp oss här inte, vad jag menade (vilket faktiskt inte framgår så tydligt i första inlägget... My bad...) var att varken han el bruden hade varken hjälm eller något som liknade skyddskläder och körde runt på trottoaren runt hållplatsen på kungsportsplatsen... och gasade som en hormonstinn tonåring...

Edit: såg nu att jag hade editat de första inlägget med det redan. haha :huvet

cbr 1000rr vit, samma snubbe sågs igår på avenyn fast denna gång i shorts och T-shirt tomgångs gasade full rulle säkert om jag räknade rätt 95 ggr innan han satte i 1:ans växel, den siste **** är inte född .......

Last edited:
Vem är denna snubben ,hahaha verkar som om han kommer komma med svartlistan

cbr 1000rr vit, samma snubbe sågs igår på avenyn fast denna gång i shorts och T-shirt tomgångs gasade full rulle säkert om jag räknade rätt 95 ggr innan han satte i 1:ans växel, den siste **** är inte född .......

Kommer snart på blocket;

'Nästan ny hoj säljes då jag har tröttnat. Aldrig bankörd!'

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma