Stulen

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Tjena!
Under fredag kväll eller natten till lördag blev min röd/vit/svarta R1 -00 stulen ur mitt garage. :gnissla Den är i originalskick förutom ett Sebring kolfiber-slipon, lite rensad bakdel, andra blinkers och röd tejp på fälgsidorna.
Regnumret är ***898.

Nu låter jag medvetet bli att lägga ut mer detaljer än så här eftersom jag misstänker att en del hojtjuvar eventuellt håller koll på forumet, men jag har anledning att tro att hojen finns kvar i västra Göteborg.

Ring polisen på 11414 om ni ser en sådan hoj som beter sig misstänkt, och PM:a gärna mig också. :tummenupp

EDIT: Inte min hoj men i stort sett likadan:
http://www2.ibike.com.hk/client/ace/images/61197o_1.jpg

EDIT2: Jag är kanske lite paranoid men jag plockar bort bokstäverna i reg-numret. Om cykeln mot förmodan ses med reg-skylten kvar så kolla efter slutsiffrorna 898.

Last edited:
NEEJ!

Hoppas den kommer fram, eller att du har ett smidigt f-bolag!

Håller ögonen öppna iaf! Lite svårt när hojen e såpass vanlig bara... :mad:

F-n vad tråkigt att höra, man blir ju så j-vla less när sånt här händer.

Hoppas det ordnar sig på bästa sätt.

//Jan

(Tror du var spekulant på min hoj för ett tag sedan)

(Tror du var spekulant på min hoj för ett tag sedan)

Ja just det, det stämmer nog. Ångrade faktiskt lite att jag inte köpte din, och efter att ha velat lite köpte jag en exakt likadan. Var inte länge jag fick ha den i fred, och jag mistänker lite att det finns folk som har ögonen på mig och mina 2-hjulingar. :gnissla

Fan va surt! Jag har själv vart utan min hoj i 1 ½ månad. Grymt frustrerande att vara utan hoj o veta att någon jävla snoris är hur nöjd som helst nånstans. :kulspruta

Dags o byta förvaringställe/sätt? :näsblod

Ja, nu är det definitivt så. Jag bedömde att situationen var betydligt bättre nu än i somras av olika anledningar, men tydligen gick det precis lika bra att sno hojen nu. :huvet

Jag träffade en mamma och en pappa med två (kanske 3, kmr ej ihåg) ute i bokedalen i Jonsered som stannade mig och frågade saker.. Hon sa att hennes son hade blivit av med sin hoj på fredagkvällen... Var det din mamma kanske?

Hmm, två eller tre vadå? Det är faktiskt inte helt omöjligt att det var mina päron. Får kolla med dom.

2 elle 3 barn :P Körde på en ktm på grusväg (tog det dock lugnt när ajg såg att de var barn på vägen) med svart allvädersställe... Mamman frågade om det var min och så pratade vi lite... Frågade också om det var en moped elle tungmotorcykel elle lätt :P Trevlig var hon iaf...

2 elle 3 barn :P Körde på en ktm på grusväg (tog det dock lugnt när ajg såg att de var barn på vägen) med svart allvädersställe... Mamman frågade om det var min och så pratade vi lite... Frågade också om det var en moped elle tungmotorcykel elle lätt :P Trevlig var hon iaf...

Jaha, ne om det var barn med så var det inte min morsa. :)

Hojen har tydligen blivit hittad uppe i trakterna av Kungshamn. Dikeskörd verkar det som, så förmodligen ganska trasig. Hoppas den som körde slog sig ordentligt. :crash

Skall du ha nån ny hoj eller har tjuvkräken fått dig att tappa lusten?
Jag hade iaf blivit rätt knäckt efter att fått två hojar stulna..
Hoppas att det går bra med försäkringsbolag o att tjuvarna får sitt etc..

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla