Stulen??

Lammi

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6 -00 (såld)
Den här hojen verkar vara stulen. Men när jag och frugan kom på plats så fanns det inga spår av att denna hoj va krashad på plats.
Tyckte den såg söderslagen ut..

Nån som känner igen hojen? Sågs i Krylbo (avesta)
datum 070409

Bifogat

• DSC00919.JPG
    DSC00919.JPG
    101.1 KB · Visningar: 707
Last edited:
Den här hojen verkar vara stulen. Men när jag och frugan kom på plats så fanns det inga spår av att denna hoj va krashad på plats.
Tyckte den såg söderslagen ut..

Nån som känner igen hojen? Sågs i Krylbo (avesta)
datum 070409

Tycker iofs den ser jävligt crachad ut... Men om det finns sjuka människor som gör så här med en stulen hoj så ska ta mej fan deras knäskålar krossas och pungkulor slitas bort...

///Micke

Jag tror den är stulen av en hojtjyv, kraschad och sedan sönderslagen, samt avsparkad från ett pickisflak i hundra blås. Av en skenförsäkrande körkortslös IDIOT med delat skinnställ och en begagnad hjälm från blocket.

Säkert är ägaren en nekroid pedofil med koprofala böjelser och hälsar aldrig på andra hojåkare.

1. Kan de aldrig lära sig skillnaden på ditt o mitt.

2. Borde skjutas i knäskålarna

3. JAG betalar hans försäkringsbedrägeri med min premie..

Ser ut som en svart/röd Gpz600r från 1985 fast omklädsadel från röd till svart istället.

GPZ1000RX har svart sadel orginal.
kaw-zx9r-96-bikepics-05258.jpg

varför stannar man inte & ringer polisen & kollar med dem ?

eller åtminstonde kollar närliggande diken & buskar efter en ev. medvetslös förare

Last edited:
Eller inte...

MC-förare skadad i Krylbo
Publicerad 9 april 2007 - 20:56
Uppdaterad 9 april 2007 - 20:57

En mc-förare skadades och fördes till sjukhus efter en olycka i Krylbo vid två-tiden natten mot måndag.
Polisen påträffade föraren skadad ett par hundra meter från olycksplatsen dit han själv hade tagit sig.
Inga andra fordon tros ha varit inblandade i olyckan.

Källa: SVT, Gävledala

Kanske inte stulen ändå?

Jag tror den är stulen av en hojtjyv, kraschad och sedan sönderslagen, samt avsparkad från ett pickisflak i hundra blås. Av en skenförsäkrande körkortslös IDIOT med delat skinnställ och en begagnad hjälm från blocket.

Säkert är ägaren en nekroid pedofil med koprofala böjelser och hälsar aldrig på andra hojåkare.

:fakta :lol

Det var väl inte så farligt skadad, blivande Streetfighter...:gnissla

"MC-förare skadad i Krylbo
Publicerad 9 april 2007 - 20:56
Uppdaterad 9 april 2007 - 20:57

En mc-förare skadades och fördes till sjukhus efter en olycka i Krylbo vid två-tiden natten mot måndag.
Polisen påträffade föraren skadad ett par hundra meter från olycksplatsen dit han själv hade tagit sig.
Inga andra fordon tros ha varit inblandade i olyckan.

Källa: SVT, Gävledala"

Det är MC:n från den olyckan, de visade den på de regionala nyheterna samma kväll

nää, hojen är inte stulen. det var nån som lånade den av en kompis för en tok-tur i nattens mörker på avställd hoj. kom lite för fort, som slutade i en crash.
jaja, huvet dumt, resten vet ni.

Back