Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den här hojen verkar vara stulen. Men när jag och frugan kom på plats så fanns det inga spår av att denna hoj va krashad på plats.
Tyckte den såg söderslagen ut..
Nån som känner igen hojen? Sågs i Krylbo (avesta)
datum 070409
Vad är det?
En GPX?
GPX600, 750 och GPZ1000RX hade delad sadel som på bilden vet jag.Ingen aning. Vet bara att det är en gammal Kawasaki. typ sent 80-tal.
eller åtminstonde kollar närliggande diken & buskar efter en ev. medvetslös förare
Det kanske bara är min skenande fantasi, men jag tycker det ser ut som en bit POLIS-band ungefär mitt på hojen.varför stannar man inte & ringer polisen & kollar med dem ?
Det kanske bara är min skenande fantasi, men jag tycker det ser ut som en bit POLIS-band ungefär mitt på hojen.
Det skulle nog inte du heller göra, om du försäkrat dig om att det inte finns några spår efter en omkullkörning.
MC-förare skadad i Krylbo
Publicerad 9 april 2007 - 20:56
Uppdaterad 9 april 2007 - 20:57
En mc-förare skadades och fördes till sjukhus efter en olycka i Krylbo vid två-tiden natten mot måndag.
Polisen påträffade föraren skadad ett par hundra meter från olycksplatsen dit han själv hade tagit sig.
Inga andra fordon tros ha varit inblandade i olyckan.
Källa: SVT, Gävledala
Jag tror den är stulen av en hojtjyv, kraschad och sedan sönderslagen, samt avsparkad från ett pickisflak i hundra blås. Av en skenförsäkrande körkortslös IDIOT med delat skinnställ och en begagnad hjälm från blocket.
Säkert är ägaren en nekroid pedofil med koprofala böjelser och hälsar aldrig på andra hojåkare.
Kanske inte stulen ändå?
nää, hojen är inte stulen. det var nån som lånade den av en kompis för en tok-tur i nattens mörker på avställd hoj. kom lite för fort, som slutade i en crash.
jaja, huvet dumt, resten vet ni.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra