Stulen ZZR 1100 Helsingborg

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
ÅTERFUNNEN ZZR 1100 Helsingborg

XXX 123

Årsmod -93
Svart grön/blå, med giviväskor vid stöldtillfället. :mad:

edit:
Stod i en dunge inte allt för långt bort. Ett samtal från Helsingborgs' finest i morse gjorde att dagen startade betydligt bättre än igår. Men visst, uppbrutet tändningslås, tjuvkoppling (tydligen icke så värst framgångsrik sådan, tack o lov...) och lite plastkosmetik - annars vid god vigör! Så Wonderwizards väderkorn var antagligen korrekt - syftet var visst nöjesåka och inget annat.

Summa: Jefla pundatjyvar :mad:
Hojen tillbaks: :banana:banana:banana:banana

visabild.php

http://www.sporthoj.com/galleri/index.php?do=visabild&id=109642

Last edited:
Trökigt, hoppas det löser sig snabbt.

Hur var den låst/förvarad?

låter som stulen för en nöjeskörning.
ska hålla extra koll i veckan :tummenupp

Då borde den snart vara tillrätta - har med stort nöje läst om dina tjyvspaningar! :tummenupp

Trökigt, hoppas det löser sig snabbt.

Hur var den låst/förvarad?

På gatan... trodde inte en sån "gamling" var så intressant... Hemma i Malmö har jag åtminstone en innergård.

Kollar runt L-A. Lär kunna synas här oxå, tyvärr.

Ja, en burk svart färg och en mysig tur till grannbyn låter ju som trevligt måndagsnöje för en hojtjyvauschling.... såvida den inte är isärskruvad i atomer, vilket trygg-hansatjejen framhöll som tänkbart scenario...

Tack alla, sympati hjälper när det är trist. :Bugar

När & Var stals den ? tid på dygnet ? låst ? inlåst ?

Någon gång mellan 21.00 och 08.00, natten mot måndag 5:e juli. Stod på Fredriksdalsplatsen 4, Helsingborg. Bara på gatan alltså, inget garage.

(tack för bildfix, btw!)

Last edited:
Någon gång mellan 21.00 och 08.00, natten mot måndag 5:e juli. Stod på Fredriksdalsplatsen 4, Helsingborg. Bara på gatan alltså, inget garage.

(tack för bildfix, btw!)

Hojen hittad vid barnens trafikskola/fredrikstalsskogen

min sambo (sofiiiiii på forumet) hittade den när hon cyklade till jobbet i morse & ringde polisen. :banana

min sambo (sofiiiiii på forumet) hittade den när hon cyklade till jobbet i morse & ringde polisen. :banana
Jisses :galen
Gör ni två inget annat än att snoka reda på stulna hojar?!

Hälsa sofiiiii, starkt jobbat! :tummenupp

Jisses :galen
Gör ni två inget annat än att snoka reda på stulna hojar?!

Hälsa sofiiiii, starkt jobbat! :tummenupp

Vi har ju inte varit ute o letat direkt, mest bara vara extra observant på hojarna som rullar i stan ifall man ser en stulen hoj.

sen tror jag inte polis eller hojägare har nått emot att vi "spanar" lite extra.

Vi har ju inte varit ute o letat direkt, mest bara vara extra observant på hojarna som rullar i stan ifall man ser en stulen hoj.

sen tror jag inte polis eller hojägare har nått emot att vi "spanar" lite extra.
Absolut inte!! Det känns tryggt att ha er i stan :krama

Skönt att den kom tebax! :tummenupp Hoppas det går snabbt att fixa det där.

Såg som sagt din hoj på väg till jobb strax innan 6 imorse. Såg bara snabbt en hoj i skogen med massa packväskor så va ju tvungen att kolla och mycket riktigt va det din kawa :)

Såg den på vägen hem också, utanför pizzeria torino, väl låst denna gången ;) Kör försiktigt hem cowbell :)

. . . . Det känns tryggt att ha er i stan :krama
Ord! :Bugar

Såg som sagt din hoj på väg till jobb strax innan 6 imorse. Såg bara snabbt en hoj i skogen med massa packväskor så va ju tvungen att kolla och mycket riktigt va det din kawa :)

Såg den på vägen hem också, utanför pizzeria torino, väl låst denna gången ;) Kör försiktigt hem cowbell :)

Ni är ju bara för goa! Tusen miljoner tack! :krama :banana:krama:fyllisar:banana:krama

Just nu är den på väg till Bröderna Nilsson för lite kärlek och nytt tändningslås, och vad det nu mer kan vara... :mad:
Det pinsamma i historien är att jag kikar i topboxen och se - där ligger kedjan som jag brukar ha runt bakhjulet. Hade helt enkelt glömt att låsa med kedjan. :huvet:huvet:huvet
Jag gissar att några tusenlappar och 24 timmars ångest kommer att vara RIKTIGT bra för minnet framöver...

Inte glad för att medge detta ultraklanteri, :rodnar men kanske hjälper det någon annan att kolla en extra gång att allt är på plats när hojen ska nattas.

Återigen, tack! :krama

Man har alltså promenerat iväg med motorcykeln och försökt tjuvkoppla den men misslyckats. Förhoppningsvis är den i rätt gott skick då. Lyckligt slut på händelsen. Hoppas att du får ha den ifred från och med nu.

Man har alltså promenerat iväg med motorcykeln och försökt tjuvkoppla den men misslyckats. Förhoppningsvis är den i rätt gott skick då. Lyckligt slut på händelsen. Hoppas att du får ha den ifred från och med nu.

Tack!
Ja, tur som en tokig! Nytt tändnings/styrlås och styrkrona så ska det väl vara klart att köra igen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT