Stulen zxr 400

Gula faran

Liten men snabb
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
zxr400
Någon elak har stulit min hoj i natt..

Vit-grön - svart ZXR 400 reg nr ODY 898.

Ser du denna ring mig gärna 0704246866
 
kommer att ta en längre runda idag med hojen, ska hålla utkik..

något speciellt som kännetecknar din hoj om reg. skylten är bortplockad ?

är det den hojen du har i din profil ?
 
tack snälla om ni vill hålla utkik...

japp det är hojen jag har i min profil fast det blåa har jag lackat om till svart.

på framkåpan vänster sida är en tribal-hästfigur.. som är ovanlig..se om jag hittar bild

uppdaterad profilbild...nu ser man hästribalen lite.

(fick inte in bilden här....)
 
Last edited:
Återfunnen o tillbaka :)


Polisen ringde i natt o hittat den i Arlöv, tyvärr kraschskadad höger sida, kåpan, backspegel, blåset etc.. men verka vara överkomligt o fixa till. Tjuven har nog skadat sig lite oxå då :D lika gott åt elakingen.

Tack polisen, snabbt jobbat :tummenupp
 
Återfunnen o tillbaka :)


Polisen ringde i natt o hittat den i Arlöv, tyvärr kraschskadad höger sida, kåpan, backspegel, blåset etc.. men verka vara överkomligt o fixa till. Tjuven har nog skadat sig lite oxå då :D lika gott åt elakingen.

Tack polisen, snabbt jobbat :tummenupp

Grattis att du fick tillbaks hojen, värmer lite i hjärtat att veta att tjuven skadade sig. Karma.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top