Stulen Yzf450 Inatt :(

är det där verkligen en -03? började inte yamma me den ljuddämparen -04 ?:confused:

Det går väl inte ens att ha försäkring på en oreggad..eller?:gnissla
Va ere sant? Shit..fan vad hemskt... dök den upp igen?:(
Mm verkligen..vem tänker på att låsa fast dom i garaget`?
Känns lite lustigt att behöva göra det....fast de lär väl inte ens hjälpa ...

ne den har inte dykt upp och kommer förmodligen aldrig göra det eftersom snuten prioterar tyvärr inte mc stölder, lr stölder oavsett. Polarn fick ut sina pengar från försäkringen så det är lugnt, kanske psykiskt jobbigt eftersom han fått 2 hojjar snodda på ett år! Och jag antar att det inte ser bra ut i försäkringsbolagens register. Men men, vad ska man göra!

Jag har hojen inne i huset, lås på framhjulet och fet kätting mellan ramen/bakbakdäcket + garageförsäkring.

Har mina crosshojar i Bagis också, har haft det ett par år, men än
så länge har jag fått ha dom i fred, men nu blev man ju nervig, kanske skulle åka och kolla i garaget innan man går och lägger sig! Ska hålla utkik efter din yamma!

Har mina crosshojar i Bagis också, har haft det ett par år, men än
så länge har jag fått ha dom i fred, men nu blev man ju nervig, kanske skulle åka och kolla i garaget innan man går och lägger sig! Ska hålla utkik efter din yamma!

Jasså hoppas dom står kvar!!!:gnissla
Tack tack!!! Börjar väl bli dax att hålla utkik på blocket om den kanske dyker upp där men hhaha risken är väl inte så stor:D

Man har sina misstankar om vem som ligger bakom detta..får undersöka det närmre..:gnissla

Hmm fick just tips av en snubbe som var ganska säker på att han sett hojen ute i vårberg..ni som bor där omkring får gärna hålla utkik...lr ja iof ni andra med:D
pärlan e ute på äventyr:näsblod
KOM HEEM:D

Last edited:
Hmm fick just tips av en snubbe som var ganska säker på att han sett hojen ute i vårberg..ni som bor där omkring får gärna hålla utkik...lr ja iof ni andra med:D
pärlan e ute på äventyr:näsblod
KOM HEEM:D

Bor i Vårberg har inte hört eller sett något men ska hålla ögon & öron öppna .

Om man ser den den vem vill du att man kontaktar dig eller Polisen . Lägg in sådan info i första inlägget .

Bor i Vårberg har inte hört eller sett något men ska hålla ögon & öron öppna .

Om man ser den den vem vill du att man kontaktar dig eller Polisen . Lägg in sådan info i första inlägget .

va ska hon göra, är det maffia fasoner på sporthoj :D såklart att man ringer snuten

WOHOO!
Polisen ringde nu och sa att de hittat en fyrhjuling i en källare som tillhör oss:D Spår efter crossen fanns utanför så dom är på god väg iallafall!!!
200m ifrån garaget..hur dum får man va..:näsblod De hitta en hjälm brevid som de skulle göra nån tekniskundersökning på haha leta hårprover lr vad fasen de skulle göra...! Ska faen springa dit me en tårta imorgon hahahaha!
Nån hade berättat att dom sett någon köra crossen utan hjälm, natten till idag i området.
Smart där..?
Sjukt glad hoppas den också dyker upp nu!:D:yoparty

Last edited:
va ska hon göra, är det maffia fasoner på sporthoj :D såklart att man ringer snuten

Såg en stulen hoj i sommras lite längre bort på gatan där jag bor . Försökte ringa Polisen i över 20 min innan jag kom fram . Polisen tyckte dom hade redan så mkt att göra så dom viste inte om dom kunde skicka någon . Stod & vaktade hojen i 30 min utan att se röken av någon Polis . Kunde inte vänta längre . Tyvärr försvann hojen strax efter & ingen Polis i närheten .

Så därför är det bra att lägga ut Tel nr till vart man skall ringa ifall man ser den . För jag blev bara kopplade runt mellan olika avd hos polisen .

Hoppas nu Polisen i Bagarmossen är effektivare & hittar hojen

Såg en stulen hoj i sommras lite längre bort på gatan där jag bor . Försökte ringa Polisen i över 20 min innan jag kom fram . Polisen tyckte dom hade redan så mkt att göra så dom viste inte om dom kunde skicka någon . Stod & vaktade hojen i 30 min utan att se röken av någon Polis . Kunde inte vänta längre . Tyvärr försvann hojen strax efter & ingen Polis i närheten .

Så därför är det bra att lägga ut Tel nr till vart man skall ringa ifall man ser den . För jag blev bara kopplade runt mellan olika avd hos polisen .

Hoppas nu Polisen i Bagarmossen är effektivare & hittar hojen

du borde lagt en kedja runt däcket och låst den till stolpen :D

njelger tror du missuppfattade hennes inlägg lite :rolleyes:

Polisen hittade alltså en fyrhjuling i någon annans källare, fyrhjulingen tillhörde StunterGirl.

:tummenupp :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...