Stulen Yamaha R1 :(

roine_s83

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2003, Yamha, R1
Då var det min tur för detta tråkiga inlägg!
Min första hoj körd i dryga månaden är nu stulen.

Det är en Yamaha YZF R1 2003. Svart/Röd.
reg nr: UCG 239
Den hade ett akra slipon, orginal blinkers fram och
miniblinkers bak.

Belv stulen någon gång mellan 1-3 juli.
Den blev stulen ur ett gemensamt p-garage på öregrundsgatan,
gärdet/östermalm.
Man har kapat skivlåset och kättingen o lämnat som souvenir....

Bilder kommer snart.

Hoppas någon sett/ser något!
 
Trist värre :död. Jag bor också på Gärdet och hade stöldförsök på tidigare i våras, men de var uppenbarligen klåpare. Ska hålla utkik!

//MVH
 
Det står en olåst sådan här i närheten
hur ser ett acra ut till en r1 ?????

bild från höger sidan lite rapido så skall jag kolla

Är den skyltad är det ju lätt att kolla om den är stulen. Är den oskyltad och olåst, ring snuten direkt. Stanna sen kvar och fota skithuvet.
 
Fi faan, madda fakka...
Lider med dig, hoppas verkligen att idioterna åker dit och att du får tillbaka din hoj i bra skick, men idioterna som gjort det får väl ändå bara en klapp på axeln och en varning, fy, inte göra så...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top